PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-23 11:56:55
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piotr <x...@x...pl> wrote:
    > Człowieku chyba nie zrozumiałeś przesłania,bo jak się nie znajdzie
    > sposób na zmuszenie tych pracodawców do zatrudniania 40 i 50latków to
    > naprawdę trzeba wnet będzie wytruć ćwierć Polski /humanitarnie żeby
    > się nie męczyli zdychając z głodu/ Ciekawe co na to twoi rodzice, że
    > masz ich za niedołężnych umysłowo, powolnych i niezdolnych do pracy.
    > W rzeczywistości wcale tak nie jest , ale taka się wytworzyła chora
    > sytułacja i ty ją też popierasz .Co będzie dalej?

    to zostan pracodawca i zatrudniaj 40 i 50 loatkow, jak chcesz. Co za
    problem? Wez ty sie odpiernicz od kasy pracodawcow (nie nie jestem
    pracodawca, ani moi rodzice).
    Jak beda powstawaly nowe miejsca pracy to i tacy ludzie znajda atrudnienie,
    ale musisz sie pogodzic, ze na proste prace - teraz nie ma popytu. Koszty
    pracy sa tak duze, ze bardziej czasaim oplaca sie zatrudnic Ukrainca.
    Chcesz miejsc pracy dla 40-50 latkow? Zmniejsz obciazenia podatkowe i koszty
    pracy. Przedsiebiorca bedzie rozwijal dzialanosc to zatrudni wiecej osob.

    A jakimis administracyjnymi sposobami to sobie po pierwsze mozesz, a po
    drugie to sa metody komusze, a z tym o ile wiem juz chyba skonczylismy?