PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-22 12:35:58
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: piotr <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 20 Mar 2004 12:55:36 +0100, na pl.praca.dyskusje, Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał(a):

    > Nie jest prada, ze po 40 tce nie mozna znalezc pracy. Nie moga jej znalezc
    > ludzie z marnym wyksztalceniem, bez doswiadczenia zawodowego itp.

    Ja też uważam,że w Polsce nie ma miejsca dla obywateli-meneli-starych i bez
    wykształcenia, dlatego ja jako kierownik pozwalniam tę resztkę co jeszcze
    pracuje , a ty jako młody i zaradny powynajmuj skinów lub innych ukraińców
    i karzemy ich powybijać. Problem zniknie sam , a Polska stanie się krajem
    .... no włśnie jakim??????? Polska to tylko terytorium czy też
    ludzie/wszyscy/.Po rozmowie kwalifkacyjnej ty odpadasz odrazu pa.