PracaGrupypl.praca.dyskusje › [press] Atmosfera w pracy ważniejsza niż pieniądze

  • 11. Data: 2008-04-27 21:35:12
    Temat: Re: [press] Atmosfera w pracy ważniejsza niż pieniądze
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> raczyl wyrazic
    swoja opinie w news:Xns9A8DEEC0256F2vanvonvenWYTNIJTOint@193.219.28
    .145:

    Zapomnialem jeszcze o jednej najwazniejszej sprawie. Traktuj innych tak,
    jak chcialbys, abys Ciebie traktowano.

    --
    pozdr. VanVonVen
    :::Istnieje takie slowo w nowomowie, którego pewnie jeszcze nie znasz:

  • 12. Data: 2008-04-27 22:12:53
    Temat: Re: Atmosfera w pracy ważniejsza niż pieniądze
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    b.googlegroups.com
    marcela <m...@o...pl> pisze:

    > Dla mnie najważniejsze są pieniądze.
    Nic w tym złego.
    Kurwy też tak mają i żyją.

    > Pracowałam w firmie, gdzie była
    > atmosfera rodzinna, dużo było mi wolno, szef do rany przyłóż ale
    > niestety - małe pieniądze.
    Coś tak, coś inaczej.

    > Przeszłam do innej firmy, gdzie jest atmosfera trudna i ciężka.Szef
    > właśnie - drze twarz na pracowników.
    Jak sobie szmaciarze dają, to drze.

    > Nie zniechęciło mnie to, pieniądze
    > są takie o jakich kiedyś mogłam pomarzyć.
    To można ci zapłacić, żeby cię zbluzgać?

    > Z konfliktami nauczyłam się żyć, rozmawiam, zarażam dobrą
    > atmosferą.Szef przy mnie od pewnego czasu bardzo się zmienił - tak mi
    > mówią koledzy i koleżanki, którzy znają go dłużej.
    > Oczywiście przeżyłam dużo przykrości i nie raz dostałam przysłowiowego
    > kopa.
    Nabrałaś od tego rozumu choć trochę?

    > Większość ludzi o słabej psychice zostawili by to z płaczem,
    > poddali się - ale ja nie, duże pieniądze to dla mnie główny
    > wyznacznik, jestem twarda i nie ulegam emocjom
    A tak, słyszałem o takich co im w pysk plują, a oni mówią, że to deszcz
    pada.

    --
    Jotte