PracaGrupypl.praca.dyskusje › Symfonia

  • 1. Data: 2008-04-27 15:50:47
    Temat: Symfonia
    Od: "profi" <p...@h...com>

    Witam

    Czy ktoś może zna jakieś forum gdzie by można zadać pytanie dotyczące
    formatu pliku RPC z Sage Symfonia?

  • 2. Data: 2008-04-29 09:29:10
    Temat: Re: Symfonia
    Od: huri_khan <e...@x...puvc.cy>

    profi pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś może zna jakieś forum gdzie by można zadać pytanie dotyczące
    > formatu pliku RPC z Sage Symfonia?

    W dokumentacji jest dokładnie opisany schemat struktury pliku RCP

    %katalog_z_programem%\Dokumentacja\AmKd\Zmiany w RCP - automatyczna
    inicjalizacja kalendarzy.rtf

    %katalog_z_programem%\Dokumentacja\AmKd\RCP_podręczn
    ik.pdf

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094][ROT 13]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 3. Data: 2008-04-29 17:57:11
    Od: "profi" <p...@h...com>

    Użytkownik "huri_khan" <e...@x...puvc.cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > inicjalizacja kalendarzy.rtf
    >
    > %katalog_z_programem%\Dokumentacja\AmKd\RCP_podręczn

    Niestety nie mam programu ale z tego co widzę, to raczej nie wpisuje się
    powodów nieobecności do RCP.

  • 4. Data: 2008-04-30 05:30:30
    Od: t...@g...com

    > Czy ktoś może zna jakieś forum gdzie by można zadać pytanie dotyczące
    > formatu pliku RPC z Sage Symfonia?

    forum użytkowników Systemu Symfonia
    http://forum.mojaSymfonia.pl