PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki - kierownik działu marketingu?

  • 1. Data: 2008-04-24 14:04:39
    Temat: Zarobki - kierownik działu marketingu?
    Od: "Dytrych" <d...@w...pl>

    Witam i zwracam sie z prosba o krotka opinie na temat moich zarobkow. Zanim
    opisze zakres obowiazkow, pozwolcie, ze wyjasnie przyczyny swoich dylematow.

    Branza w jakiej pracuje, nie jest jakos specjalnie zamozna, jednak
    biedakami nie jestesmy. W swojej firmie zarzadzam (podlegam bezposrednio
    General Manager'owi) budzetem na poziomie 4,000,000 zl. Czesto spotykam sie
    z opiniami, ze branza mocno strzelila do przodu, i zarobki marketing
    managerow sa na poziomie ca. 10.000 netto + social.

    Odpowiadam za prawidlowe funkcjonowanie 4-osobowego dzialu marketingu.
    Dbamy o promocje firmy oraz wybranych marek. Kontaktuje sie z zagranica,
    czesto podrozuje. Duzo spotkan z klientami (trade marketing). Wladam 1
    jezykiem bardzo dobrze, drugim srednio. Pracuje po 8-10 godzin, 5 dni w
    tygodniu, plus wybrane weekendy. Uczestnicze w zewnetrznych szkoleniach +
    sam organizuje takowe. Koordynuje (bo odpowiada za nie Dyr Handlowy)
    dzialania dzialu sprzedazy (8 osob). Weryfikuje wyniki, proponuje nowe formy
    promocji, etc.

    Moje wynagrodzenie: 6500 zl netto + auto (nielimitowane paliwo, auto
    wiecej jak dobrej klasy) + tel + laptop (tego nie traktuje jako dodatek -
    wrecz przeciwnie) + opieka medyczna + szkolenia + symboliczne, ale zawsze
    premie.
    Wychodzi ok. 9000-9500 zl netto.

    Miejsce pracy: W-wa.
    Wiek: 36
    Staz u obecnego pracodawcy: 6 lat
    Doswiadczenie: 2 poprzedni pracodawcy, jednak spoza obecnej branzy.
    Branza: sprzedaz artykulow nie-pierwszej potrzeby.

    Wybaczcie, ze wiecej ogolnikow niz konkretow, ale podpisywalem lojalke,
    a wiem ze troche osob z firmy ma dostep do usenetu. Stad nie ujawniam plci -
    moze to rozmyje "ciekawskich".

    Prosze, operujmy kwotami brutto i w miare mozliwosci zlotowkami. Czy w/w
    kwota jest adekwatna? Czy wrecz przeciwnie - jestem "przeplacana/-y" ;)

    Pozdrowienia!

  • 2. Data: 2008-04-24 14:36:13
    Temat: Re: Zarobki - kierownik działu marketingu?
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Dytrych wrote:
> [...]
    >
    > Prosze, operujmy kwotami brutto i w miare mozliwosci zlotowkami. Czy w/w
    > kwota jest adekwatna? Czy wrecz przeciwnie - jestem "przeplacana/-y" ;)

    Nie bede sie rozpisywal. Mysle, ze powinienes zarabiac 20-30% wiecej.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-18 08:08:36
    Od: "aviator5" <aviator5@WYTNIJ_TOo2.pl>

    To nie masz co narzekac, ja zarabiam na stanowisku Kierownika Działu Marketingu 2300
    zł netto z premią!! to nie jest żart, Znam dobrze j.angielski posiadam tytuł MBA
    zdobyty 10 lat temu na dobrej uczelni. Nie mam żadnych bonusów, samochodu sużb itp.
    Pracuję na Podkrapaciu w Rzeszowie.

  • 4. Data: 2010-02-18 18:01:05
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    aviator5 napisal(a):

> [...]
    zdobyty 10 lat temu na dobrej uczelni. Nie mam żadnych bonusów, samochodu sużb itp.

    z ciekawości: próbowałeś szukać gdzieś indziej? Warunki brzmią mocno średnio.
    Aha, nie wyolbrzymiałbym znaczenia MBA, stał się on dyplomem 'użytkowym'.

    --
    pozdrawiam, Zbylut