PracaGrupypl.praca.dyskusje › auchan - agent ochrony

  • 1. Data: 2008-04-25 20:48:31
    Temat: auchan - agent ochrony
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    na cyzm polega konkretnie ta praca.
    chodzi mi o szczegoly bo ogolnie to wiem co robi.
    jak ktos pracowal niech napisze cos wiecej.

  • 2. Data: 2008-04-26 05:05:30
    Temat: Re: auchan - agent ochrony
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > na cyzm polega konkretnie ta praca.
    > chodzi mi o szczegoly bo ogolnie to wiem co robi.

    Wysuwasz lewą nogę, wspierasz się na niej, potem wysuwasz prawą w taki
    sposob, aby mineła lewą, wspierasz się na niej i tak dalej i tak dalej do
    końca dniówki.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-04-29 17:47:47
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    "andreas" wrote
> [...]
    >
    > Wysuwasz lewą nogę, wspierasz się na niej, potem wysuwasz prawą w taki
    > sposob, aby mineła lewą, wspierasz się na niej i tak dalej i tak dalej do

    buhahaha

    @ rs

    no przecież nie księguje się faktur :)

    pozdr bart

  • 4. Data: 2008-04-29 21:26:26
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "andreas" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wysuwasz lewą nogę, wspierasz się na niej, potem wysuwasz prawą w taki
    > sposob, aby mineła lewą, wspierasz się na niej i tak dalej i tak dalej do >
    końca dniówki.

    ewentualnie wysuwasz nieco obydwie nogi, pozwalając korpusowi przechylić się w
    przeciwną stronę aż do wyczuwalnego oporu pochodzącego od ściany lub kontuaru.

    e.