PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik obslugi e-mail -praca dodatkowa

  • 1. Data: 2006-08-10 14:24:48
    Temat: pracownik obslugi e-mail -praca dodatkowa
    Od: w...@i...pl

    Firma, e-mailowa poszukuje pilnie pracownika do obslugi e-mail, aby
    sprostac dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesiecznie 5.000 Zl i
    wiecej. Wyslij e-mail na s...@i...pl

  • 2. Data: 2006-08-10 14:40:47
    Temat: Re: pracownik obslugi e-mail -praca dodatkowa
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia 10 Aug 2006 07:24:48 -0700, w...@i...pl napisał(a):

    > Firma, e-mailowa poszukuje pilnie pracownika do obslugi e-mail, aby
    > sprostac dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesiecznie 5.000 Zl i
    > wiecej. Wyslij e-mail na s...@i...pl

    niech ktos mi w koncu jak to mozliwe by cos na tych "systemach" zarobic
    skoro wysylaja ci 1-5 maili reklamowych dziennie?
    --
    http://the-foe.blogspot.com/

  • 3. Data: 2006-08-10 15:29:15
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 10-08-2006 o 16:40:47 the_foe <t...@W...pl> napisał(a):

    > niech ktos mi w koncu jak to mozliwe by cos na tych "systemach" zarobic
    > skoro wysylaja ci 1-5 maili reklamowych dziennie?

    Bardzo prosto. Na tych systemach zarabia wyłącznie Kira, która w każdym
    wątku o raportach podaje linka do własnej strony www/kup-pan-raport/,
    podbijajac sobie PageRank.

    :)
    --
    TLP

  • 4. Data: 2006-08-12 10:00:57
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > niech ktos mi w koncu jak to mozliwe by cos na tych "systemach" zarobic
    > skoro wysylaja ci 1-5 maili reklamowych dziennie?
    > --
    > http://the-foe.blogspot.com/

    a nie zastanawiales sie dlaczego ON nie moze zarobic 5000 ?
    I nawet nie stac go na komercyjne konto pocztowe za 60 PLN rocznie ? Czyli 5
    zł miesiecznie...?
    Ja nigdy nie ufam takim ogloszeniom gdzie widze @interia, @onet, @wp,
    @yahoo, @inne-darmowe-badziewie
    Przede wszystkim zwracam uwage gdzie ogloszenie jest z dziedziny IT - o czym
    to swiadczy !

  • 5. Data: 2006-08-12 12:31:13
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > @yahoo, @inne-darmowe-badziewie
    > Przede wszystkim zwracam uwage gdzie ogloszenie jest z dziedziny IT - o czym

    nie przesadzalbym. Czasami firma szuka nowych pracownikow, bo np rusza
    z nowym projektem, a nie chce tego ujawniac konkurencji. Wysyla zatem
    ogloszenie z anonimowego konta i hosta. Ew po prostu nie chce zalewu
    telefonow od potencjalnych kandydatow? Ew nie chce byc rzucona na
    pozarcie spamu (po sieci chodza nie tylko harvestery spamerskie, ale i
    ludzie). Powodow jest sporo.

    --

    glos

  • 6. Data: 2006-08-12 13:21:39
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Sat, 12 Aug 2006 12:00:57 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > @yahoo, @inne-darmowe-badziewie
    > Przede wszystkim zwracam uwage gdzie ogloszenie jest z dziedziny IT - o czym

    to byl tak isarkazm, doskonale wiem o co w tym wszytkim biega :)
    A uwierzylbys ze LG robilo nabor na konto darmowe, bodajze z o2?
    --
    http://the-foe.blogspot.com/