PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Guest-Tek Interactive Sp. z o.o. (Warszawa) - wasze opinie

  • 1. Data: 2006-08-10 12:25:43
    Temat: Praca w Guest-Tek Interactive Sp. z o.o. (Warszawa) - wasze opinie
    Od: "MK" <a...@N...pl>

    Witam.

    Pytanie dotyczy stanowiska: Junior Analyst NOC. Interesuje mnie atmosfera
    pracy, wasze doświadczenia z tą firmą (niekoniecznie z tym stanowiskiem).

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    MK

  • 2. Data: 2006-08-11 09:52:18
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>

    Użytkownik "MK" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy, wasze doświadczenia z tą firmą (niekoniecznie z tym stanowiskiem).

    O firmie nie słyszałem, zaś o stanowisku mogę co nieco powiedzieć. NOC
    zanczy pewnie Network Operation Center. Polega to na tym, ze zajmujesz się
    utrzymaniem sieci i reagowaniem na występujące awarie, i dzwonieniu do osób
    odpowiedzialbych za działanie sieci lub dostawców usług. Bardzo
    prawdopodobne, że praca jest w systemie zmianowym, także w nocy jak sama
    nazwa wskazuje :) Minus może być taki, że firma świadczy usługi dla klientów
    z zagranicy więc nie obędzie się bez dobrego gadania w zagraniznych
    narzeczach, chociaż może dla ciebie to akurat być plus. Samą pracę i jej
    tryb polecam. Płacy należy spodziewać się co najmniej 2kzł netto na miesiąc.
    Pan google zresztą mówi o niedawnym uruchomieniu NOC
    http://66.249.93.104/search?q=cache:Ejxo13Wbl5oJ:www
    .idg.pl/news/91234.html+%22Guest-Tek%22&hl=pl&gl=pl&
    ct=clnk&cd=3

    --
    Vlad The Ripper o...@p...wp.pl
    gg 05214126

  • 3. Data: 2006-09-08 06:05:49
    Od: "mag" <k...@w...pl>

    Ja miałem tę wątpliwą przyjemność poejchania na spotkanie do tej
    firmy i nie dość, że panna z HR się spóźniła na spotkanie 40
    minut (korki) - to nie ważne, ja dylałem kilkaset km i się nie
    spóźniłem.
    Rozmowa ładnie pięknie - my tu tworzymy ośrodek, ale w tej chwili
    nie przyjmujemy na to stanowisko na które było złożone c.v. ale
    proponujemy IT support (???) bo mają jakieś tam kłopoty....
    No nic brniemy dalej...
    Warunki pracy - 3 zmiany, szkolenie ale z programu autorskiego (znaczy
    się uczysz się ale poźniej tą wiedzę wyrzucasz do kosza jak się
    chcesz przenieść do innej firmy).
    Najpierw Cię szkolą (inwestują w ciebie jak to pani dumnie
    określiła - znaczy się ja w nich nie inwestuję bo czasu swojego nie
    poświęcam, ale to szczegół).
    Najzabawniejsza była rozmowa o zarobkach - na początek 1400 zł
    brutto!! przez 3 miesiące umowa zlecenie, po tych 3 miesiącach jakaś
    tam poprawa ale docelowo jak już zostaniesz tym agentem NOC to max.
    3500 zł brutto!. Na pytanie czy da się przeżyć w Warszawie za 1400
    zł brutto pani odpowiedziała, że się da...no nie wiem może miała
    na myśli survival. Ciekawe czy ona próbowała ...
    Później zaprosiła mnie na testy ale powiedziałem że mój czas się
    skończył i serdecznie dziękuję za spotkanie - za 1400 zł brutto
    trzeba znać perfect angielski, być oblatanym w sieciach, systemach
    windows bo praca jest na słuchawkach jako helpdesk i mieć nadzieję
    że po 3 miesiącach podpiszą z tobą umowę na zmianę. Może dla
    kogoś po szkole średniej ta oferta wydaje się być atrakcyjna, ja
    mam kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku administratora w
    dużej polskiej firmie, międzynarodowe certy z cisco i taka oferta
    finansowa to dla mnie niepoważna sprawa. Dziwie się, że dzwonią za
    człowiekiem, zapraszają na rozmowe a później robią sobie z ludzi
    jaja...beznadziejna sprawa i beznadziejna firma. Gorąco jej nie
    polecam, bo ludzie tam chyba nie wiedza o czym mówią. Byle kierowca
    tira w Irlandi zbiera 16 euro za godzinę a jedyne wymogi to prawo
    jazdy kat.C. Za białego murzyna robić nie będę...

    > Pytanie dotyczy stanowiska: Junior Analyst NOC. Interesuje mnie atmosfera
    > pracy, wasze doświadczenia z tą firmą (niekoniecznie z tym stanowiskiem).

    Witam
    Ja miałam tę wątpliwą przyjemność pojechać do tej firmy

  • 4. Data: 2006-09-08 10:54:25
    Od: "Sobczak Michał" <s...@o...eu>

    Użytkownik "mag" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    [ciach]
[...]

    No cóż smutne. Nic tylko wyjechać i zostawić tych ignorantów, niech sobie tu
    siedzą i wykorzystuja ludzi dalej. Może dorwie ich kiedyś sumienie.