PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukanie pracy będąc zatrudnionym

  • 1. Data: 2006-08-10 13:19:18
    Temat: Szukanie pracy będąc zatrudnionym
    Od: "Elite" <g...@C...fm>

    Witam!

    Chciałabym, byście podzielili się swoimi doświadczeniami i opiniami na temat
    tego, czy trudniej jest znaleźć nową pracę, jeśli już jest się zatrudnionym.
    Ja dopiero zaczęłam szukać, bo chcę zająć się czymś nowym i zdobyć dodatkowe
    kwalifikacje (no i ogólnie mam duże zastrzeżenia co do wszystkiego :)) ale
    zastanowiło mnie to, jak pracodawca patrzy na osoby, które już są
    zatrudnione.

    Piszcie jeśli macie jakieś doświadczenia w tej kwestii, a może jest zupełnie
    inaczej niż myślę i pracodawcy cenią takie osoby?

    Pozdrawiam

    elite

  • 2. Data: 2006-08-10 13:24:02
    Temat: Re: Szukanie pracy będąc zatrudnionym
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Elite napisał(a):
> [...]
    >
    > Piszcie jeśli macie jakieś doświadczenia w tej kwestii, a może jest zupełnie
    > inaczej niż myślę i pracodawcy cenią takie osoby?

    z mojego doswiadczenia wynika (IT), ze lepiej widziane sa osoby
    pracujace. W czasie powszechnego glodu specjalistow na rynku, dluzej
    (pare mcy) niezatrudniony wzbudza nieufnosc ("cos z nim jest nie tak,
    skoro nikt go nie chcial zatrudnic"). Nie wiem, jak w innych branzach.

    --

    glos

  • 3. Data: 2006-08-11 06:55:15
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    glosnetu napisał(a):
> [...]
    > (pare mcy) niezatrudniony wzbudza nieufnosc ("cos z nim jest nie tak,
    > skoro nikt go nie chcial zatrudnic"). Nie wiem, jak w innych branzach.

    U mnie natomiast wręcz przeciwnie :-( (DTP Lublin)
    Może dlatego, że firm do których uderzałem nie stać było na kogoś kto ma
    doświadczenie i szukały zdesperowanego brakiem pracy gościa od grafiki
    co im będzie rzeźbić w g.... za 800 zł netto.
    Odniosłem wrażenie, że fakt chęci zmiany = pewnie chce więcej zarabiać,
    zna swoją wartość i będzie marudzić i domagać się podwyżek.

    Może i na wschód kiedyś też nadciągnie fala głodu specjalistów :-)

    zch

  • 4. Data: 2006-08-14 20:22:44
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Piszcie jeśli macie jakieś doświadczenia w tej kwestii, a może jest zupełnie
    > inaczej niż myślę i pracodawcy cenią takie osoby?

    To jeszcze zależy od tego, jaka jest ta dotychczasowa. Pracując np.w szkole i
    chcąc radykalnie zmienićzawód [np po pracy duzo czytasz i dokształcasz się,
    byłas na dodatkowych szkoleniach z mysla o zmianach] musisz wziąć pod uwage,że
    jesli to jest rokszkolny, nie tak łatwo po prostu odejść wśrodku roku
    szkolnegodo innej pracy [choć z drugiej strony jesli by wywalili dyscyplinarnie
    nikomu nic by się nie stało,że dzieci nie mają całorocznego toku kształcenia pod
    okiem jednej osoby]. Kontrakt zawsze obejmuje rok szkolny. I ta świadomość
    zniewala. Dopiero w czasie wakacji,wiedząc że przez2mies nie ponosi sie
    odpowiedzialności za kształcenie dzieci, można barzdiej mysleć o sobie.

    Pozdro
    Ewa
    "Zwycięzca widzi problemy, przegrany widzi rozwiązania"
    http://tinyurl.com/o4he8