PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy marketow!!! › Re: pracownicy marketow!!!
  • Data: 2005-11-13 17:22:13
    Temat: Re: pracownicy marketow!!!
    Od: fabio <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dl7oaa$4ag$1@amigo.idg.com.pl>, m...@g...pl says...

    > Dosc sprytny chwyt retoryczny, ale pozbawiony praktycznego znaczenia. Z tego
    > co wiem nikt nie proponuje zamykania marketów na 6 dni w tygodniu. Moze
    > wymienisz takiego? Wtedy znajde powod by sie zajac odpowiedzia na Twoje
    > pytanie.

    A mnie w ogole dziwi dyskusja nad zamykaniem, lub nie, supermarketow.
    Zyjemy przeciez w demokracji, gdzie czlowiek ma wolnosc wyboru. Nikt
    nikogo nie zmusza do pracy w supermarkecie. Nikt nikogo nie zmusza do
    robienia tam zakupow.

    Wiec nie wiem, skad sie nagle pojawia chec ograniczania ich godzin
    pracy. Jesli komus sie nie podoba, to niech tam w weekendy nie chodzi.
    Jesli takie bedzie zdanie wiekszosci i supermarkety w weekendy zaczna
    swiecic pustkami, to ich wlasciciele sami sobie je w tym czasie zamkna,
    bo bedzie to dla nich nioplacalne.

    Czy to tak trudno zrozumiec tym, ktorzy walcza o ograniczanie wolnosci
    gospodarczej w Polsce? Skad sie bierze taka bezsensowna dyktatura
    mniejszosci, ktora chce wciaz cos innym nakazywac, narzucac albo
    zabraniac.

    ..:: fabio