PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy marketow!!! › Re: pracownicy marketow!!!
  • Data: 2005-11-13 20:00:46
    Temat: Re: pracownicy marketow!!!
    Od: "Blady" <maja(no spam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ograniczona jest przede wszystkim wydajność panienek przy kasie. Większe
    > kolejki niczego tu nie zmienią. Chodząc po supermarketach nie widuję
    > smutnych kasjerek czekających na klientów, a tylko wtedy byłyby rezerwy do
    > wykorzystania. Więc model reakcji, który opisujesz raczej nie jest realny,
    > do obsługi większej liczby klientów będzie konieczne zwiększenie obsady przy
    > kasach.

    Nie do konca sie z wami zgadzam - specjalnie poscilem ten post na p.p.d., zeby
    rozmawiac glownie na temat pracy

    nie wiem jak czesto bywasz w marketach w dzien w tygodniu ale zapewniam Cie, ze wtedy
    sa pewne rezerwy, ktore na pewno mozna wykorzystac, poza tym w marketach pracuje
    jeszcze wiele innych osob poza kasjerkami np. ochrona, sluzby sprzatajace, ludzie na
    stoiskach - ich czas pracy po prostu sie skroci.. i na pewno czesc z nich zostanie
    zwolniona - do tego oprocz marketu sa jeszcze galerie handlowe, w ktorych tez
    pracuja ludzie - ich tez bedzie potrzeba mniej...

    a najwazniejsza teza tej dyskusji jest przeciez taka:::

    czy trzeba i czy wolno ustawowo ingerowac w stosunek pracy miedzy wlascicielem
    marketu a jego pracownikiem.
    przeciez kazda pani na kasie skladajac swoje CV na ogloszenie "poszukujemy kasjerek"
    wiedziala, ze nie jest to praca od poniedzialku do piatku 8-16. i tak jak pisalem
    nie zmusil jej wlasciciel marketu do podpisania tej umowy...