PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy marketow!!! › Re: pracownicy marketow!!!
  • Data: 2005-11-14 08:25:27
    Temat: Re: pracownicy marketow!!!
    Od: "Przemek" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fabio" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1de194af6978b49e989a6c@news.home.net.pl...
    In article <dl7oaa$4ag$1@amigo.idg.com.pl>, m...@g...pl says...

    > Dosc sprytny chwyt retoryczny, ale pozbawiony praktycznego znaczenia. Z
    > tego
    > co wiem nikt nie proponuje zamykania marketów na 6 dni w tygodniu. Moze
    > wymienisz takiego? Wtedy znajde powod by sie zajac odpowiedzia na Twoje
    > pytanie.

    A mnie w ogole dziwi dyskusja nad zamykaniem, lub nie, supermarketow.
    Zyjemy przeciez w demokracji, gdzie czlowiek ma wolnosc wyboru. Nikt
    nikogo nie zmusza do pracy w supermarkecie. Nikt nikogo nie zmusza do
    robienia tam zakupow.

    Wolnosc prowadzenia DG stawiana jest tu jako jakis fetysz
    -a moze pan Zenek chcialby w ramach tej wolnosci produkowac narkotyki
    pan Heniek chetnie by nimi pohandlowal a pan Zenek nakrecilby kilka
    pedofilskich filmow.Jesli prawo sie zmieni to praca w niedziele sklepow
    bedzie nielegalna i tyle - jest tak w kilku krajach europerskich z na pewno
    wieksza
    tradycjami demokratycznymi i jakos nic sie nie dzieje.
    Co najwyzej ktoras z wielkich sieci moglaby wycofac sie z Polski -zalozysz
    sie o to ze tak sie nie stanie?

    pzdr