PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy marketow!!! › Re: pracownicy marketow!!!
  • Data: 2005-11-13 18:02:20
    Temat: Re: pracownicy marketow!!!
    Od: fabio <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dl7u1a$rvd$1@amigo.idg.com.pl>, m...@g...pl says...

    > Sa kraje, które trudno nazwac niedemokratycznymi, a ktore jednak reguluja te
    > materie jakos tam. Na przyklad Niemcy.

    To zaden argument. Dlaczego mamy robic, jak zbiurokratyzowane Niemcy,
    ktorych socjalne nastawienie zaczyna hamowac cala gospodarke?

    > Jaka to mniejszosc okazalo sie w czasie wyborow. Na dodatek zwolennicy
    > wolnosci sami postawili sie do kata. Wiec chyba nie jest to ani dyktatura,
    > ani mniejszosci.

    O tym, ze podczas wyborow zwyciezyla Polska zasciankowa, nieudaczna i
    moherowe berety, to ja doskonale wiem. Ale to nie upowaznia tych ludzi
    do narzucania swojego sposobu zycia calej reszcie.

    ..:: fabio