PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy marketow!!! › Re: pracownicy marketow!!!
  • Data: 2005-11-13 20:54:53
    Temat: Re: pracownicy marketow!!!
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Blady" <maja(no spam)@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:dl860n$ltp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > nie wiem jak czesto bywasz w marketach w dzien w tygodniu ale zapewniam
    > Cie, ze
    > wtedy sa pewne rezerwy, ktore na pewno mozna wykorzystac,

    Nie wstydż się tej wiedzy, tylko napisz jakie.

    > poza tym w marketach pracuje jeszcze wiele innych osob poza kasjerkami np.
    > ochrona,

    Coś już zaczynasz zmyślać. W pierwszym poście wylewaweś żale za kasjerkami,
    nie bylo mowy o ochronie. Na koncu tego lańcuszka zostanie prezes. To chyba
    jedyna osoba nad którą się użalasz.

    > sluzby sprzatajace, ludzie na stoiskach - ich czas pracy po prostu sie
    > skroci.. i na pewno

    Sprzątania i pilnowania jest tyle, ile klientów. A tych, jak już
    ustaliliśmy, nie ubędzie.

    > czesc z nich zostanie zwolniona - do tego oprocz marketu sa jeszcze
    > galerie handlowe, w > ktorych tez pracuja ludzie - ich tez bedzie potrzeba
    > mniej...

    Nie. Z powodów podanych wyżej. Chyba, że chodzi o firmę co ma jednego
    klienta na dzień, ale takiej mi nie szkoda, jest przykrywką do czegoś
    innego.

    > czy trzeba i czy wolno ustawowo ingerowac w stosunek pracy miedzy
    > wlascicielem
    > marketu a jego pracownikiem.

    Jeśli chciaeś uslyszeć, że nie można to się rozczarowaleś. Można, nie ma
    żadnego zakazu w konstytucji, a tylko w niej moglby byc taki zakaz zapisany.

    No i co z tego?