PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy marketow!!! › Re: pracownicy marketow!!!
  • Data: 2005-11-13 17:39:04
    Temat: Re: pracownicy marketow!!!
    Od: fabio <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <m...@4...com>, bremse{usun.to}
    @wp.pl says...

    > A co za róznica? W razie czego sie ja zmieni...

    Zgadza sie. Zobaczy sie, co bedzie na fali i sie zmieni pod publiczke
    przed nastepnymi wyborami. Teraz na fali jest populizm, wiec latwo jest
    karmic innych piekna wizja kraju mlekiem i miodem plynacego po
    zamknieciu hipermarketow na niedziele. Oczywiscie jasne jest, ze Ci
    wszyscy ludzie zaczna chodzic do kosciola, padac na kolana i modlic sie
    za dlugie panowane naszego wielmoznego Kaczora I Wielkiego.

    > Jakiej dyskryminacji? Zobacz ilu klientów odwiedza supermarket w ciagu
    > dnia, a ilu maly sklepik. Nalezy wyrównywac szanse i zapobiegac
    > dyskryminacji malych punktów handlowych!

    Rowniez popieram. Proponuje pojsc dalej. Powrocic do urzedowych cen
    produktow. Nie moze byc tak, ze jeden sprzedaje cos drozej, a drugi
    taniej, bo wiadomo, ze ludzie pojda kupic tam, gdzie taniej. Nie ma wiec
    w tedy rownych szans. Trzeba rowniez zrownac zarobki. Kazdy powinien
    dostawac prace minimalna. Nie moze byc tak, ze jeden ma wieksze szanse i
    moze wydac wiecej pieniedzy.

    > Znaczy ze co? Chcialbys zeby kazdy sobie decydowal kiedy ma pracowac?
    > No bez jaj. Moze jeszcze pozwolisz na to zeby sobie ludzie pracowali
    > ile chcieli i pracujac po 60 godzin tygodniowo zabierali prace innym?

    Dokladnie tak. Ci, ktorzy wiecej pracuja, zawyzaja normy i zabieraja
    prace slabszym jednostkom w naszym spoleczenstwie. To powinno zostac
    wyrownane. W imie spolecznej sprawiedliwosci i Polski solidarnej.

    > Moze jeszcze chcialbys aby ludzie sami decydowali ile maja zarabiac?

    Niestety tym sie charakteryzuje krwiozercy kapitalizm. Kazdy chce sobie
    zarabiac tyle, ile sam sobie uznaje za stosowne. Nie mamy sie co dziwic,
    ze budzi to sluszne poczucie krzywdy u tych, ktorzy nie moga sobie
    pozwolic na wyzsze zarobki z powodu mniejszych umiejetnosci.

    > No to sie stworzy nowy program zapobiegania bezrobociu wsród bylych
    > pracowników supermarketów i jakos to bedzie.

    Popieram. Proponuje powolac specjalny urzad pelnomocnika ds bylych
    pracownikow supermarketow, ktory bedzie nadzorowal cala sprawe.

    ..:: fabio