PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca PL a hipermarkety

  • 11. Data: 2005-01-30 22:38:57
    Temat: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "k2sp4" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ctjfae$m4g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No cóż może jednak się Mylisz.
    > Nie zmieniam pracodawców jak rękawiczki a chodzi mi otraktowanie czyli;
    > niepłacenie za nadgodziny, "no się zwolnij" no i oczywiście pensja
    > najlepiej za darmo robić a Twój szef jeździ czym chce, mieszka w
    > "pałacu", a na wakacje na pewno nie jeździ pod namiot.

    To się zwolnij :P

    Sigurd

  • 12. Data: 2005-01-31 11:29:48
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Podobno mnie lubią. Chociaż ich efekty w pracy znacznie przewyższają
    > efekty osiągane na podobnych stanowiskach gdzie indziej. Czyli -
    > pracują znacznie więcej... lub lepiej :).

    W takim razie czy można się u Pana zatrudnić? ;)

  • 13. Data: 2005-01-31 11:57:20
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Jan Kowalski [Sun, 30 Jan 2005 22:14:50 +0100]:

    > ale ten temat faktycznie stanowi poważny problem.

    Wiem ze stanowi, nie odnosze sie zauwaz do problemu tylko
    do stylu wypowiedzi k2sp4. Wpadl zeby pojojczyc ze wszyscy
    pracodawcy sa zli, chwile potem okazuje sie jednak ze sam
    ma takiego ktorego warunki mu odpowiadaja, od 8 lat.
    Po Tobie najpierw pojechal, a potem po dwoch zdaniach
    nagle stales sie cudem swiata ;)

    Jak dla mnie kompletne niezdecydowanie... ;)

    Kira

  • 14. Data: 2005-01-31 14:19:38
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    > Czasem zastanawia mnie dlaczego niektórzy z Was, z założenia oceniają
    > kogoś negatywnie bo zaledwie kilku postach.... to troche nie fer....

    życie nie jest fair. Masz tylko jedną szansę na pierwsze wrażenie.

    Sigurd

  • 15. Data: 2005-01-31 14:23:34
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

  • 16. Data: 2005-01-31 17:29:58
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > życie nie jest fair. Masz tylko jedną szansę na pierwsze wrażenie.
    >
    > Sigurd

    Racja. Ale pierwsze wrażenie, często ulega ostrej weryfikacji.
    Inna sprawa, że to iż ktoś odniósł złe pierwsze wrażenie, nie musi od razu
    "jechać" po drugiej stronie.

  • 17. Data: 2005-01-31 18:48:37
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > W takim razie czy można się u Pana zatrudnić? ;)
    Aktualnie nie ma wakatów, przewidywane nowe biuro w marcu :).
    Ale tak na serio ;) - miejsce i rodzaj pracy nie istotne?

  • 18. Data: 2005-02-01 06:21:53
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Shady [Mon, 31 Jan 2005 14:23:34 GMT]:

    > Czasem zastanawia mnie dlaczego niektórzy z Was, z założenia
    > oceniają kogoś negatywnie bo zaledwie kilku postach.... to
    > troche nie fer....

    Tu nie chodzi o to czy fair czy nie. Tu chodzi o to, ze jesli
    wpadasz gdzies gdzie Cie nie znaja, to wyrabiaja sobie na Twoj
    temat opinie w ciagu pierwszych max. kilku minut. Zeby zmienic
    ta opinie trzeba sie juz calkiem porzadnie napracowac.

    Przeloz sobie sytuacje na RL: wyobraz sobie jak autor watku
    wpada do restauracji albo jeszcze lepiej na targi pracy i od
    progu zaczyna sie wydzierac ze "pracodawcy to wszyscy tacy i
    owacy sa!" ;) I jak, zmienil sie nieco odbior? ;)

    Kira

  • 19. Data: 2005-02-01 08:09:08
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Aktualnie nie ma wakatów, przewidywane nowe biuro w marcu :).
    > Ale tak na serio ;) - miejsce i rodzaj pracy nie istotne?

    Hehe :) Jasne że istotne - wyłącznie Kraków :) Rodzaj oczywiście że też
    istotny

    Tak mi się przypomniało - kiedyś miałam prawie idealnego szefa, był jak
    dobry kumpel, naprawde świetnie nam sie współpracowało. Miał tylko jedną,
    bardzo poważną wadę - potrafił nie wypłacać pensji przez nawet 3 miesiące :D
    Odeszłam od niego ;)

  • 20. Data: 2005-02-01 08:12:49
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

> [...]
    > temat opinie w ciagu pierwszych max. kilku minut. Zeby zmienic
    > ta opinie trzeba sie juz calkiem porzadnie napracowac.

    Tak, rozumiem co masz na myśli. Jednak ja osobiście zawsze biorę poprawkę na
    to, że to jest internet. Często słowo pisane zupełnie może być inaczej
    odebrane przez czytającego wyłącznie przez to że właśnie nie ma się kontaktu
    wzrokowego i słuchowego, więc dlatego jestem ostrożna w oceniainu kogoś po
    kilku pierwszych postach. I pewnie dlatego drażni mnie to, gdy "jedziecie"
    nawzajem po sobie bo np. komuś nie spodoba się pytanie drugiej strony/
    sformułowanie tego pytania (skąd innąd zupełnie zasadnego)
    Ale nie ważne, odeszliśmy od tematu :) To była tylko taka moja mała dygresja
    :)

    Pozdr.