PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca PL a hipermarkety › Re: pracodawca PL a hipermarkety
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Date: Tue, 01 Feb 2005 08:12:49 GMT

    > Tu nie chodzi o to czy fair czy nie. Tu chodzi o to, ze jesli
    > wpadasz gdzies gdzie Cie nie znaja, to wyrabiaja sobie na Twoj
    > temat opinie w ciagu pierwszych max. kilku minut. Zeby zmienic
    > ta opinie trzeba sie juz calkiem porzadnie napracowac.

    Tak, rozumiem co masz na myśli. Jednak ja osobiście zawsze biorę poprawkę na
    to, że to jest internet. Często słowo pisane zupełnie może być inaczej
    odebrane przez czytającego wyłącznie przez to że właśnie nie ma się kontaktu
    wzrokowego i słuchowego, więc dlatego jestem ostrożna w oceniainu kogoś po
    kilku pierwszych postach. I pewnie dlatego drażni mnie to, gdy "jedziecie"
    nawzajem po sobie bo np. komuś nie spodoba się pytanie drugiej strony/
    sformułowanie tego pytania (skąd innąd zupełnie zasadnego)
    Ale nie ważne, odeszliśmy od tematu :) To była tylko taka moja mała dygresja
    :)

    Pozdr.