PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca PL a hipermarkety › Re: pracodawca PL a hipermarkety
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Date: Mon, 31 Jan 2005 12:57:20 +0100

    Re to: Jan Kowalski [Sun, 30 Jan 2005 22:14:50 +0100]:

    > ale ten temat faktycznie stanowi poważny problem.

    Wiem ze stanowi, nie odnosze sie zauwaz do problemu tylko
    do stylu wypowiedzi k2sp4. Wpadl zeby pojojczyc ze wszyscy
    pracodawcy sa zli, chwile potem okazuje sie jednak ze sam
    ma takiego ktorego warunki mu odpowiadaja, od 8 lat.
    Po Tobie najpierw pojechal, a potem po dwoch zdaniach
    nagle stales sie cudem swiata ;)

    Jak dla mnie kompletne niezdecydowanie... ;)

    Kira