PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za granicą

  • 1. Data: 2007-12-30 12:55:43
    Temat: praca za granicą
    Od: m...@g...com

    jakie teraz są warunki pracy w krajach europy zachodniej?Czy opłaca
    sie wyjeżdżać czy też nie?

  • 2. Data: 2007-12-30 19:28:59
    Temat: Re: praca za granicą
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Skoro wyjechalo kilka milionow osob to widocznie musi sie to oplacac !

  • 3. Data: 2007-12-31 05:03:58
    Od: "Nazwa nie gra roli" <....@w...pl>

    Chcesz wiedzieć czy sie opłaca pytasz prosto odpowiadam tak opłaca się
    i czy to jest najważniejsze na co sie patrzy przy wyjeździe za granice ?
    Wracając tu lub zostają tam doświadczysz iż opłaca sie pracować lecz nie żyć
    komu napewno młodym którzy są wydajni bo głównie takich potrzebują wtedy
    zarobisz bo angol za to co daja tobie podetrze se dupe a ty sie zajedziesz
    by miec wiecej hajsu a po powrocie kilkuletnim zaczynasz zycie tutaj na nowo
    nie mając punktu odniesienia i pracuja dalej tu doznajesz kolejnego szoku
    wiec zanim wyjedziesz przeanalizuj czy opłaci ci sie i czy w Polsce jest tak
    źle

  • 4. Data: 2007-12-31 05:52:24
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    > "Nazwa nie gra roli" <

    ale przecinek i kropka owszem.

    --
    andrzej

  • 5. Data: 2007-12-31 08:07:28
    Od: "Nazwa nie gra roli" <....@w...pl>

    Jeśli więc odpisałeś na tekst który uważasz za nie poprawny z powodu nie
    wstawienia znaków typu przecinek i kropka zrozumiałeś sens tego co napisałem
    zatem jaki jest sens robienia czegoś co nie zaważy na zmianie sensu tekstu
    którego pisze poprzez tracenie czasu na poprawną pisownie i robienie tego
    pod kogoś skoro nie wstawiłem tego typu znaków znaczy ze nie chciałem tego
    zrobić i tak już zostanie więc nie wiem jaki jest sens włączania sie do
    tematu i pisania nie na temat oraz pouczanie mojej osoby jak ma pisać jeśli
    uważasz się za wzór pisania poprawnie to może odpowiedz czym jest według
    ciebie poprawność ? Skoro wymyślono pismo i zrobił to człowiek to ja mając
    takie samo prawo moge zmienić i ułatwić sobie pisownie tak jak mi sie podoba
    Nie rozumiem dlaczego każdy kiedy piszę z błędami wypisuje mi to przy tym
    obrażając osobe która ma inne zdanie na ten temat uważam iż sztucznie
    wykreowane postrzeganie poprawnośći zabrało ci własne zdanie a jeśli uważasz
    że znaki są te istotne to możesz ich używać ale każda twoja pomyłka bedzie
    cię kosztować dlatego bo ty zwracasz na to uwage a ja pisząc po swojemu nie
    moge sie pomylić zatem nie może mnie to kosztować poczucia sie do winy
    popełnienia błędu

  • 6. Data: 2007-12-31 08:52:01
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Nazwa nie gra roli wrote:

> [...]
    > Wracając tu lub zostają tam doświadczysz iż opłaca sie pracować lecz nie żyć

    Ja mam inne wrazenia. Praca jest drugorzedna, to, co naprawde stanowi
    roznice, to wlasnie ogolna jakosc zycia, ktora mi sie zmienila na lepsze
    w stopniu zawracajacym w glowie. I nie mowie o aspekcie materialnym,
    tylko panujacej atmosferze, zachowaniu i traktowaniu sie ludzi,
    dzialaniu urzedow itp.

> [...]
    > wiec zanim wyjedziesz przeanalizuj czy opłaci ci sie i czy w Polsce jest tak

    Nalezysz do tych ograniczonych, ktorzy uwazaja, ze wyjazd za granice
    oznacza pracowanie w nisko platnej, ciezkiej pracy fizycznej i ze musi
    to byc Anglia. Trudno sie dziwic kolegom, ktorzy skomentowali Cie w
    poprzednich postach tak, jak Cie skomentowali.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 7. Data: 2008-01-01 13:16:50
    Temat: Re: praca za granic?
    Od: Marcin Kwiatkowski <m...@s...com.nospam>

    Nazwa nie gra roli wrote:

    [ciach, bzdury których się czytać nie da]

    Skoro nie szanujesz osób, które potencjalnie mogły by Ci odpowiedzieć,
    to czego oczekujesz? Na prawdę, interpunkcja czy ortografia to nie
    kaprys, i bardzo ułatwia czytanie. Miałem już odpisać bo pracuję w
    Irlandii, ale poprzedniego posta nie udało mi się rozszyfrować. Jak się
    poprawisz to wróć i zadaj normalnie pytanie.

    --
    www.slacht.com, Lead Developer
    mob: +353(0)862617228, fix: +353 28 36860

  • 8. Data: 2008-01-01 14:10:24
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    Nazwa nie gra roli wrote:
> [...]
    > takie samo prawo moge zmienić i ułatwić sobie pisownie tak jak mi sie podoba

    Nie ty jesteś od ustalania zasad pisowni w języku polskim.

> [...]
    > wykreowane postrzeganie poprawnośći zabrało ci własne zdanie a jeśli uważasz

    Poprawnie napisany tekst czyta się zdecydowanie łatwiej i szybciej.

    --
    jid: live_evil[]jabber.ru

  • 9. Data: 2008-01-01 18:43:34
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    Ty sie spacjalnie starasz czy masz tak za darmo ? :P