PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granicą › Re: praca za granicą
    From: "Nazwa nie gra roli" <....@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za granicą
    Date: Mon, 31 Dec 2007 09:07:28 +0100

    Jeśli więc odpisałeś na tekst który uważasz za nie poprawny z powodu nie
    wstawienia znaków typu przecinek i kropka zrozumiałeś sens tego co napisałem
    zatem jaki jest sens robienia czegoś co nie zaważy na zmianie sensu tekstu
    którego pisze poprzez tracenie czasu na poprawną pisownie i robienie tego
    pod kogoś skoro nie wstawiłem tego typu znaków znaczy ze nie chciałem tego
    zrobić i tak już zostanie więc nie wiem jaki jest sens włączania sie do
    tematu i pisania nie na temat oraz pouczanie mojej osoby jak ma pisać jeśli
    uważasz się za wzór pisania poprawnie to może odpowiedz czym jest według
    ciebie poprawność ? Skoro wymyślono pismo i zrobił to człowiek to ja mając
    takie samo prawo moge zmienić i ułatwić sobie pisownie tak jak mi sie podoba
    Nie rozumiem dlaczego każdy kiedy piszę z błędami wypisuje mi to przy tym
    obrażając osobe która ma inne zdanie na ten temat uważam iż sztucznie
    wykreowane postrzeganie poprawnośći zabrało ci własne zdanie a jeśli uważasz
    że znaki są te istotne to możesz ich używać ale każda twoja pomyłka bedzie
    cię kosztować dlatego bo ty zwracasz na to uwage a ja pisząc po swojemu nie
    moge sie pomylić zatem nie może mnie to kosztować poczucia sie do winy
    popełnienia błędu