PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca Oferta

  • 1. Data: 2007-12-30 22:36:48
    Temat: Praca Oferta
    Od: "Nazwa nie gra roli" <....@w...pl>

    Oferuje znaleźienie dobrej pracy za godziwe wynagrodzenie prosze podać swoje
    zainteresowania i umiejtności odezwe sie do wybranych w celu podarowania
    kontaktów związanych z pracą

  • 2. Data: 2007-12-30 22:54:36
    Temat: Re: Praca Oferta
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    spadaj na drzewo bambusie ;-)

    wszyscy juz maja dobra prace :) to zreszta i tak nie ma znaczenia ...

  • 3. Data: 2007-12-31 00:20:50
    Od: "Nazwa nie gra roli" <....@w...pl>

    Czym jest spowodowana wrogość i uprzedzenie co do mojej osoby ?
    Czy nauczono cię żę obrażanie drugiej osoby jest złe ?
    Tym razem obraźiłeś mnie jutro obraźisz swoją matke tylko dlatego bo zapyta
    sie czy zjesz obiad ?
    Ja swoją wypowiedzią nie mogłem ukazać czy jestem osobą mądrą czy tez głupią
    lub czy mam jakieś wartośći.
    Zatem ty swoją pokazałeś ze jesteś głupcem lekkomyślnym i dajesz się ponieść
    emocją jesteś niezrównoważony.
    A na koniec radze ci sie zastanowić czy masz w ogóle po co dołączyć sie do
    wątku skoro cie nie interesuje. Bo obrażanie osoby której informacji czytać
    nie musiałeś jest próżne bo nie można skreślić człowieka za jedną wypowiedz
    ani za całe zdanie.
    Oceniając mnie oceniłeś siebie na życzenie własne ja nawet nie mam zamiaru
    odpowiadać tym samym bo chyba jasne jest to że sam sie dojechałeś.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-12-31 08:16:13
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Nazwa nie gra roli pisze:

    > Ja swoją wypowiedzią nie mogłem ukazać czy jestem osobą mądrą czy tez głupią
    > lub czy mam jakieś wartośći.

    Niestety mogłeś i ochoczo z tego skorzystałeś. Żeby nie przedłużać -
    przeczytaj sobie nazwę i opis tej grupy.

    [resztę offtopicznych bzdetów wyciąłem]

  • 5. Data: 2007-12-31 08:23:09
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 31 Dec 2007 01:20:50 +0100, Nazwa nie gra roli napisał(a):

    > Ja swoją wypowiedzią nie mogłem ukazać czy jestem osobą mądrą czy tez głupią
    > lub czy mam jakieś wartośći.

    To oczywiste, że jesteś głupi.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2007-12-31 12:11:50
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    Nie oceniam Cie calosciowo ale na tyle na ile mi Twoje jednostkowe
    zachowanie * czytaj Twoj post * pozwala mam pelne prawo :)
    I na jego podstawie wniosek jest taki : jestes glupi a szukasz glupszych od
    siebie :)
    Kazdy kto by Ci wyslal jakiekolwiek dane na anonimowy, nonszalancki i w
    sumie infantylny tekst bylby niezlym idiota :) Ale jak widac pracy dla
    takich jest pod dostatkiem ;-)

    reszty sie domysl :P

  • 7. Data: 2008-01-03 17:18:28
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nazwa nie gra roli" <....@w...pl> napisał w wiadomości
    > Oferuje znaleźienie dobrej pracy za godziwe wynagrodzenie prosze
    > podać swoje zainteresowania i umiejtności odezwe sie do wybranych w
    > celu podarowania kontaktów związanych z pracą

    Dzień dobry. Nazywam się Przecinek. Interesuję się gramatyką, równie
    dobrze potrafię dzielić, jak i nadać trochę sensu. Jak będzie Pan
    zainteresowany mogę przyjść z kolegą, Kropkiem.

  • 8. Data: 2008-01-05 12:18:24
    Od: dora <d...@g...com>

    dla przypomnienia:

    Grupy dyskusyjne: pl.praca.oferowana, pl.praca.dyskusje

    Data: 1997/12/29

    Została już utworzona grupa pl.praca.dyskusje. Od tej chwili wszelkie
    dyskusje dotyczące pracy powinny być kierowane do tej właśnie grupy,
    a w pl.praca.oferowana/pl.praca.szukana mogą (w zasadzie, to takie
    reguły obowiązywały zawsze, ale nie były przestrzegane) być
    umieszczane
    stosowne ogłoszenia. Każdy list w pl.praca.oferowana/pl.praca.szukana
    powinien także mieć ustawione pole Followup-To: na jedną z wartości:
    'poster' lub 'pl.praca.dyskusje'.

    Dla przypomnienia - tematyka obu grup:

    Newsgroups line:
    pl.praca.dyskusje Dyskusje na temat pracy.
    pl.praca.oferowana Ogloszenia o pracy. (Moderated)

    Adres moderatora: j...@b...com.pl

    Wyniki pl.praca.* - 99 ważnych głosów

    Tak Nie : 2/3? >25? : Wynik? : Grupa
    ---- ---- : ---- ----- : ------ :
    90 8 : Tak Tak : Tak : pl.praca.oferowana (moderowana)
    82 8 : Tak Tak : Tak : pl.praca.dyskusje
    Liczba glosow niewaznych: 5

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    pl.praca.oferowana (moderowana)

    To jest wlasnie miejsce, gdzie mozna wyslac oferte pracy, ale
    tez miejsce, gdzie bedzie ja mozna znalezc, czyli generalnie
    jest to grupa dla wszystkich. Oferty pracy _powinny_ zawierac
    w polu 'Subject' miasto, w którym praca bedzie sie odbywala,
    stanowisko oraz forma pracy, tzn. zlecenie, umowa o dzielo, na
    stale itp. Tresc listu, generalnie jest dowolna, za wyjatkiem,
    ze nie moze odbiegac od tematu i w bardziej szczegolowy
    wyjasnic
    'Subject'. Listy nie spelniajace tych kryteriow beda odrzucane
    przez moderatora. Odrzucane beda takze listy cross-postowane
    miedzy grupa pl.praca.oferowana i pozostalymi grupami
    pl.praca.*

    W grupie niedozwolone jest jakiekolwiek dyskutowanie nad dana
    oferta. Mozna bedzie do tego uzyc grupy pl.praca.dyskusje, o
    ile ona powstanie. Podsumowujac: w grupie znalezc bedzie mozna
    _wylacznie_ ogloszenia pracy i nic poza tym.

    pl.praca.dyskusje

    Grupa ma byc miejscem, gdzie odbywalyby się dyskusje nt. ofert
    pracy, samej specyfiki pracy w Polsce i na swiecie, itp.
    Bedzie
    to takze miejsce dla ofert pracy nie zamieszczonych z roznych
    powodow na pl.praca.oferowana. Generalnie tematy poruszane na
    tej grupie beda w rozny sposob poruszac temat pracy w Polsce i
    byc moze na swiecie."