PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granicą › Re: praca za granicą
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za granicą
    Date: Mon, 31 Dec 2007 21:52:01 +1300

    Nazwa nie gra roli wrote:

    > Chcesz wiedzieć czy sie opłaca pytasz prosto odpowiadam tak opłaca się
    > i czy to jest najważniejsze na co sie patrzy przy wyjeździe za granice ?
    > Wracając tu lub zostają tam doświadczysz iż opłaca sie pracować lecz nie żyć

    Ja mam inne wrazenia. Praca jest drugorzedna, to, co naprawde stanowi
    roznice, to wlasnie ogolna jakosc zycia, ktora mi sie zmienila na lepsze
    w stopniu zawracajacym w glowie. I nie mowie o aspekcie materialnym,
    tylko panujacej atmosferze, zachowaniu i traktowaniu sie ludzi,
    dzialaniu urzedow itp.

    > komu napewno młodym którzy są wydajni bo głównie takich potrzebują wtedy
    > zarobisz bo angol za to co daja tobie podetrze se dupe a ty sie zajedziesz
    > by miec wiecej hajsu a po powrocie kilkuletnim zaczynasz zycie tutaj na nowo
    > nie mając punktu odniesienia i pracuja dalej tu doznajesz kolejnego szoku
    > wiec zanim wyjedziesz przeanalizuj czy opłaci ci sie i czy w Polsce jest tak
    > źle

    Nalezysz do tych ograniczonych, ktorzy uwazaja, ze wyjazd za granice
    oznacza pracowanie w nisko platnej, ciezkiej pracy fizycznej i ze musi
    to byc Anglia. Trudno sie dziwic kolegom, ktorzy skomentowali Cie w
    poprzednich postach tak, jak Cie skomentowali.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl