PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w wojsku

  • 11. Data: 2002-10-01 08:40:15
    Temat: Re: praca w wojsku
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    "Seco" <s...@w...pl> wrote in message
    news:an9d6m$bag$1@absinth.dialog.net.pl...

    > czyli zlozyla swoje cv w jakims wku
    > czy znalazla ogloszenie w gazecie ?
    Stary, no co ty? Nie czytales normalnie z ulicy ;-)

  • 12. Data: 2002-10-03 09:56:51
    Od: KaDaNo <k...@w...pl>

    Dnia 02-09-29 23:30, Użytkownik Seco napisał:
    > jak sie mozna zalapac (po studiach) jako pracownik cywilny
    > do wojska ?

    o ile wiem mozna... czasami nawet w GW czytalem ogloszenia.
    Pozatym oni maja jakies działy kadr ;-)

    > oni wogole zatrudniaja cywilow (cywili)
    > czy wszyscy ktorzy tam pracuja to wojaki ?

    nie, nie wszyscy (na szczescie ;-) )
    bardzo duzo kobiet pracuje... najczesciej żony, córki
    mundurowych ;-) ale nie tylko.
    Co prawda pensje nie sa rewelacyjne :-(

    pozdrawiam
    KaDaNo