PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo do zasiłku dla bezrobotnych.

  • 1. Data: 2002-09-29 18:48:25
    Temat: prawo do zasiłku dla bezrobotnych.
    Od: "sław" <s...@w...pl>

    Witam wszystkich.
    Mam takie pytanie i proszę o wyrozumiałość jeśli się trochę rozpisze.
    Sytuacja wygląda tak:
    Pracowałem w firmie gdzie otrzymałem wypowiedzenie umowy o prace z przyczyn
    dotyczących pracodawcy. Został zastosowany skrócony okres wypowiedzenia od
    01.05.2001r do 30.06.2001.
    W tym samym czasie pracowałem na umowę zlecenie i posiadam zaświadczenie od
    pracodawcy,
    że za te dwa miesiące odprowadzane były składki na ubezpieczenia społeczne i
    fundusz pracy.
    Następnie podpisałem umowę o prace z dniem 02.07.2001 i pracowałem do
    15.06.2002.
    umowa wygasła przez oświadczenie pracodawcy z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia.
    Do tej pory nie zarejestrowałem się w UP. i nie znalazłem żadnej pracy.
    i teraz moje pytanie: kiedy najpóźniej powinienem zarejestrować się aby nie
    stracić prawa do zasiłku.