PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w administracji samorzadowej

  • 1. Data: 2003-05-31 20:03:48
    Temat: praca w administracji samorzadowej
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    moze mi ktos przyblizyc droge ubiegania sie o posade
    w urzedzie administracji samorzadowej (urzad miasta,powiatu)
    wlasnie doszly mnie wiesci o wolnych wakatach w pewnym
    urzedzie w okolicy, i to w bliskiej mi specjalizacji, wiec chcialbym
    sprobowac :-) wiem...wiem.. w tym kraju bez odpowiednich "plecow"
    mam male szanse, ale sprobuje mimo to :-) chcialbym zeby wszystko
    przebieglo jak nalezy lecz nie znam postepowania i procedur, a chcialbym
    uniknac wypytywania na miejscu i ew. wpadek.... (chociaz maly wywiad
    zrobie jeszcze w tym tygodniu)
    ew. gdzie jeszcze moge znalzec takie informacje?

    ZOMO

  • 2. Data: 2003-05-31 20:50:37
    Temat: Re: praca w administracji samorzadowej
    Od: amfora <a...@w...org>

    In pl.praca.dyskusje ZOMO <f...@p...onet.pl> wrote:
    > moze mi ktos przyblizyc droge ubiegania sie o posade
    > w urzedzie administracji samorzadowej (urzad miasta,powiatu)
    [ciach]
    > ew. gdzie jeszcze moge znalzec takie informacje?

    Oferty pracy z instytucji samorządowych trafiają do Powiatowego
    Urzędu Pracy - tam można się zapoznać ze szczegółami.
    Praktyka wskazuje, że raczej nie znajdziesz tych ogłoszeń na
    tablicy - trzeba porozmawiać z (nie)sympatyczną panią i zapytać.

    amf.

    PS. Nie bądź pesymistą w ocenie szans na zatrudnienie. Znam
    kilka osób, które pracę w ten sposób znalazły.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Kiedy jestem glupia - tolerują mnie,

  • 3. Data: 2003-05-31 21:07:39
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "ZOMO" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobie jeszcze w tym tygodniu)
    > ew. gdzie jeszcze moge znalzec takie informacje?

    Tylko kilka stanowisk jest obsadzanych w drodze mianowania, czy konkursów.
    Zwykły "biurmen" po prostu składa podanie...
    Musisz tylko dowiezieć się czy stanowisko, o które się ubiegasz jest zwykłe,
    czy mianowane lub konkursowe...

    ale 100% pwności nie mam

    Pozdr
    kw

  • 4. Data: 2003-06-01 10:33:17
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Sat, 31 May 2003 22:03:48 +0200, "ZOMO" <f...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >zrobie jeszcze w tym tygodniu)
    >ew. gdzie jeszcze moge znalzec takie informacje?

    Badz powazny. To jest praca TYLKO I WYLACZNIE dla krewnych
    radnych oraz wojta/burmistrza/prezydenta miasta.
    Niezle zarobki, pewna posada. Ty wiesz ilu jest bezrobotnych
    mgr ochrony srodowiska, transportu, ekonomii, itd. Jak znaja 2 jezyki
    obce to dostana prace w firmie za 600, 800 zlotych na reke.
    A Ty chcesz wejsc do urzedu (mozesz nie znac jezykow) i byc
    inspektorem wydzialu srodowiska, drog i komunikacji lub budzetu.
    Nigdy nie dostaniesz tej pracy za okolo 2000 zlotych na reke jesli
    nie masz wiezow krwi z radnymi.

  • 5. Data: 2003-06-01 10:53:13
    Od: "tony" <f...@N...gazeta.pl>

    Kasek <k...@f...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > inspektorem wydzialu srodowiska, drog i komunikacji lub budzetu.
    > Nigdy nie dostaniesz tej pracy za okolo 2000 zlotych na reke jesli

    Kasek, masz racje w 100%!!!

    ZOMO - daj sobie spokój. Nawet jak Cie przyjmą, w co nie wierzę, jeśli nie
    masz układów, to na rękę dostaniesz ok 800 zł przy sprzyjającym wietrze.

    Próbuj gdzie indziej. Oszczedzisz sobie kolejnego zawodu - uwierz. Takich, co
    by chcieli sie załapac na urząd są zapewne setki w twojej okolicy.

  • 6. Data: 2003-06-01 21:07:11
    Temat: Odp: praca w administracji samorzadowej
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik amfora <a...@w...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbb4it$748$...@a...sgh.waw.pl...
> [...]
    > Praktyka wskazuje, że raczej nie znajdziesz tych ogłoszeń na
    > tablicy - trzeba porozmawiać z (nie)sympatyczną panią i zapytać.

    no tak - tylko co dalej - mam zlozyc podanie, papiery, gdzie ???

    ZOMO

  • 7. Data: 2003-06-01 21:08:42
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > ZOMO - daj sobie spokój. Nawet jak Cie przyjmą, w co nie wierzę, jeśli nie
    > masz układów, to na rękę dostaniesz ok 800 zł przy sprzyjającym wietrze.
    >
    > Próbuj gdzie indziej.

    pracuje gdzie indziej (a nawet w 2 firmach :-)) chcialem po prostu
    sprobowac, ale na powaznie :-)))))

    ZOMO

  • 8. Data: 2003-06-02 03:46:56
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > no tak - tylko co dalej - mam zlozyc podanie, papiery, gdzie ???
    >
    > ZOMO

    Mozesz spokojnie na tzw dziennik i czekac na:
    -miejsce osoby ktora odchodzi na rente/emeryture
    -wejscie do unii (wtedy przybedzie kilka nowych referatow)
    -zmiane na stanowisku szefa najczesciej polityczna (wycinaja wtedy stolki w
    pien aby dac prace swoim) i to jest najwieksza okazja
    -miec swojaka we waaaadzach, wtedy zatrudni Cie na stanowisku np gonca i
    wtedy czekac na powyzsze

  • 9. Data: 2003-06-02 06:58:12
    Od: amfora <a...@w...org>

    ZOMO <f...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik amfora <a...@w...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bbb4it$748$...@a...sgh.waw.pl...

    > no tak - tylko co dalej - mam zlozyc podanie, papiery, gdzie ???

    W przypadku moich znajomych wyglądało to tak, że w UP dostali namiar
    na dyrektorów departamentów, w których były wakaty. Bezpośrednio im
    złożyli swoje papiery (CV i listy motywacyjne). Potem były 2 tury
    rozmów z rzeczonymi dyrektorami i zapadła decyzja.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,