PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od czego zalezy wysokosc odszkodowania za wypadek przy pracy?

  • 1. Data: 2003-05-31 16:09:41
    Temat: Od czego zalezy wysokosc odszkodowania za wypadek przy pracy?
    Od: "arkady" <a...@p...onet.pl>

    Czy za zwichniecie nogi w miejscu pracy liczy sie odszkodowanie?
    Jesli tak, to jego wysokosc od czego zalezy?
    ustalona z gory kwota przez panstwo,
    czy tez jakis procent mojego wynagrodzenia
    czy od kwot ustalonych w zawartym ubezpieczeniu z PZU

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 2. Data: 2003-06-01 11:05:05
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Użytkownik "arkady" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustalona z gory kwota przez panstwo,
    > czy tez jakis procent mojego wynagrodzenia
    > czy od kwot ustalonych w zawartym ubezpieczeniu z PZU

    Z tego co wiem jest to stala kwota mnozona przez procent uszczerbku na
    zdrowiu.
    Nie wiem, czy zwichniecie powoduje jakis trwaly uszczerbek na zdrowiu, za
    ktory nalezy sie odszkodowanie.
    Ale moglo mi sie cos pomylic z rentami czy innymi tam swiadczeniami...
    Pozdrawiam,
    Adrian.

  • 3. Data: 2003-06-01 20:58:07
    Od: "arkady" <a...@p...onet.pl>

    "Adrian" <a...@p...remove-this.com> wrote in message
> [...]
    > ktory nalezy sie odszkodowanie.
    > Ale moglo mi sie cos pomylic z rentami czy innymi tam swiadczeniami...

    No wlasnie. Bo tak sobie przemyslam. Czy pieniadze wyplacaja za uszczerbek
    na zdrowiu, ktory trwa do konca zycia, czy za uszczerbek chwilowy, ktory z
    czasem wygasa.
    W sumie z punktu widzenia ubezpieczonego szlag go moze trafic, iz za
    zwichniecie nogi, opuchlizne, wybroczyny, obrzeki mozna nic nie otrzymac. W
    koncu cierpi sie przez jakis czas, a skladke wypadkowa czy ubezpieczenie w
    PZU sie placilo.