PracaGrupypl.praca.dyskusje › ksiegowa

  • 1. Data: 2003-05-31 14:08:08
    Temat: ksiegowa
    Od: "Magnezja" <K...@N...pl>

    Witam,
    Ile moze zarobic ksiegowa nie bedac po studiach tylko po studium
    rachunkowosci? Jakie sa szanse na prace technika rachunkowosci w naszym
    "cudownym" kraju:)?
    Dzieki za odpowiedzi.

    Pozdroofka.
    Magnezja.

  • 2. Data: 2003-05-31 16:29:38
    Temat: Re: ksiegowa
    Od: c...@p...onet.pl

    > Witam,
    > Ile moze zarobic ksiegowa nie bedac po studiach tylko po studium
    > rachunkowosci? Jakie sa szanse na prace technika rachunkowosci w naszym
    > "cudownym" kraju:)?

    Moze troche to nie do konca odpowiedz taka o ktora Ci chodzi, ale ja Ci powiem
    ile dostaje ksiegowa po wyzszych studiach i z 4,5 letnim stazem pracy - na
    okresie probnym obecnie nie mam nawet 700zl. W poprzedniej pracy - rok temu -
    dostawalam ok 1100zl, w lepszych czasach nawet ok 1300zl. Przy czym pracowalam
    w dziale ksiegowosci a nie jako samodzielna ksiegowa. Jednak prace dostalam nie
    majac studiow i bedac zaraz po liceum z ogloszenia.
    Obecna prace tez mam z ogloszenia. A w prasie i internecie czesto pojawiaja sie
    ogloszenia dla osob ktore chca nabyc doswiadczenia w ksiegowosci, czy to
    skuteczne nie wiem, ale proboj. Nie znajduje pracy w koncu ten co nie szuka ;)
    Powodzenia!!

    clodine

  • 3. Data: 2003-06-01 21:56:13
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Magnezja" <K...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Ile moze zarobic ksiegowa nie bedac po studiach tylko po studium
    > rachunkowosci? Jakie sa szanse na prace technika rachunkowosci w naszym
    > "cudownym" kraju:)?
    > Dzieki za odpowiedzi.
    >

    > Pozdroofka.
    > Magnezja.
    >
    > Ciężko odpowiedzieć na twoje pytanie bo jak zauważyłam kierujesz się tym
    ze nie masz studiów ale masz doświadczenie.
    Dwa lata temu zarabiałam 820zł. netto (uwazałam ze za nisko mnie cenią taka
    pracą)obecnie nie pracuje -tez nie byłam po studiach ale upór szkolenia
    dawały mi wiedze.
    Jeden z szefów powiedział mi tak czasami człowiek po studiach mniej wie niż
    ten co skończył 2 letnie studium.
    Jezeli chodzi o zarobki to pewnie nikt z nas na grupie nie jest w stanie
    powiedzieć ile ty zarobisz.
    Ważne jest przede wszystkim w jakiej firmie będziesz zatudniona.Bo każdy z
    pracodawców idzie po jak najniższej linii umowa zlecenia może to być 500 zł.
    umowa o prace 800 brutto.Wszystko zależy od firmy a póżniej w trakcie pracy
    od twojego zaangażowania (ja nie nastawiałabym się na Twoim miejscu na
    początku na kokosy) - życzę powodzenia i dodam ze z perspektywy czasu
    zadowoliłabym się tą kwotą jaką miałam dwa lata temu 800zł.
    Małgorzata

  • 4. Data: 2003-06-02 09:06:31
    Od: "Heweliusz" <a...@a...pl>

> [...]
    > ogloszenia dla osob ktore chca nabyc doswiadczenia w ksiegowosci, czy to
    > skuteczne nie wiem, ale proboj. Nie znajduje pracy w koncu ten co nie

    1100 -1300 ???????????
    Toż to dumping!!!
    Albo naprawdę nie wiele umieie albo bardzo nisko się cenicie

    H.

  • 5. Data: 2003-06-02 09:14:16
    Od: "Heweliusz" <a...@a...pl>

> [...]
    > ogloszenia dla osob ktore chca nabyc doswiadczenia w ksiegowosci, czy to
    > skuteczne nie wiem, ale proboj. Nie znajduje pracy w koncu ten co nie

    1100 -1300 ???????????
    Toż to dumping!!!
    Albo naprawdę nie wiele umiecie albo bardzo nisko się cenicie

    H.

  • 6. Data: 2003-06-02 21:22:57
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Heweliusz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > powiem
    > temu -
    > pracowalam
    > dostalam nie
    > pojawiaja sie
    > szuka ;)
    >
    > 1100 -1300 ???????????
    > Toż to dumping!!!
    > Albo naprawdę nie wiele umiecie albo bardzo nisko się cenicie
    >
    > H.
    > Odpowiem Ci kolego tak ja miałam większe aspiracje ceniłam swoją wiedzę
    mój trud i czas dwa lata temu te 800zł. netto było mało.
    W dzisiejszych czasach zarabiają dobrze księgowe w dużych firmach gdzie
    stanowiska sa od lat zajęte.
    W małych firmach zarobek sięga nie więcej jak 1800zł.
    Trzeba dodać ze tak naprawde to bezrobotnych księgowych jest bardzo dużo ,a
    zawód ten wymaga nieprzerwanej praktyki ciągłe zmiany przepisów trzeba być
    na bierząco z dnia na dzień.
    Cenić moją wiedzę to mogę i na 3000zł. tylko co na to szef myślisz ze łatwo
    o taką posadę ?

  • 7. Data: 2003-06-03 02:56:09
    Od: "Gin go" <brak(a)dresu@(a)dres.pl>

> [...]
    > stanowiska sa od lat zajęte.
    > W małych firmach zarobek sięga nie więcej jak 1800zł.

    Mam nieco inne doświadczenia.
    Nie wiem jak jest w dużych, pracuje w małej i nie narzekam.
    I nie mów mi o szczęściu czy załatwianiu pracy.

> [...]
    ,a
    > zawód ten wymaga nieprzerwanej praktyki ciągłe zmiany przepisów trzeba być

    Moja ciotka też twierdzi że jest bezrobotna księgową.
    Ona nie ma zielonego pojęcia o ksigowości.
    Kiedyś pracowała w państwowej firmie w "dziale księgowości"
    Jej praca polegała na obsłudze jednego konta.
    Takich jak ona było tam 15 bab. Teraz po restrukturyzacji jest jedna co
    zajmuje sie wszystkim, a firma wcale sie nie zmniejszyła.

    > Cenić moją wiedzę to mogę i na 3000zł. tylko co na to szef myślisz ze
    łatwo
    > o taką posadę ?

    Niełatwo, bo jest cała masa ludzi którzy twierdzą że potrafią robić to co
    osoba zatrudniona za 3000 i że będą pracowac za 1000. I po tygodniu
    zdziwienie że to jednak troche trudniejsze niz na studiach czy kursach.

  • 8. Data: 2003-06-03 03:13:57
    Od: "Heweliusz" <brak(a)dresu@(a)dres.pl>