PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem - prawo pracy - postepowanie sadowe

  • 1. Data: 2003-05-31 11:23:11
    Temat: problem - prawo pracy - postepowanie sadowe
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    witam,

    moja kobieta ma problem i chcialbym was prosic o rade

    w skrocie wyglada to tak ze w wyniku kontroli (dz.u nr 58 z 2003 poz 514)
    przestrzegania przepisow o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu
    ustalono ze niedopelniono obowiazku zawiadomienia up o podjeciu pracy -
    niedopelnienie powyzszego obowiazku pociaga za soba odpowiedzialnosc za
    wykroczenie okreslone w art. 63 ust 3 ustawy o zatrudniau i przeciwdzialaniu
    bezrobociu w zwiazku z czym zostanie skierowane do wlasciwego sadu wniosek o
    ukaranie (kara grzywny)

    i tu pare pytan

    1. jakiej kary mozna sie spodziewac (wiem ze zalezy od statusu majatkowego -
    art 57 $ 3 ust 2 ustawy z dnia 24.08.2001)
    2. czy trzeba byc obecnym na rozprawie czy wszystko odbywa sie "zdalnie"?
    moja dziewczyna wyjezdza za niespelna mc, wszystko jest juz zapiete na
    ostatni guzik i nie ma mowy o zmianach planow.....
    3. czy o cos jeszcze powinienem zapytac ?

    pozdrawiam,
    chlodny

  • 2. Data: 2003-05-31 11:55:31
    Temat: Re: problem - prawo pracy - postepowanie sadowe
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    > pozdrawiam,
    > chlodny

    ps. zapomnialem dodac ze bezrobotna byla przez okres 2 mc i nie pobierala w
    tym czasie zasilku

  • 3. Data: 2003-05-31 21:58:44
    Od: "Halszka" <H...@g...pl>

    Cztery lata temu stanolem przed kolegium do spraw wykroczen za to ze nie
    dopelnilem terminu (5 dni) zglosznia pracownika do UP zarejestrowanego jako
    bezrobotny.
    Pracowni tez tego terminu nie dopelnil. Wiec bylo nas dwoje przed kolegium.
    Zostalem ukarany (50 zl), pracownikowi wybaczyli.
    --
    Pozdrowienia

    Janusz Skwarcan
    h...@h...com.pl