PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERTA PRACY OD ZARAZ PILNIE POSZUKUJE OSÓB !!!

  • 1. Data: 2003-05-31 12:44:30
    Temat: OFERTA PRACY OD ZARAZ PILNIE POSZUKUJE OSÓB !!!
    Od: "Biznes Program 21" <b...@p...fm>

    FIRMA EMAILOWA POSZUKUJE PILNIE PRACOWNIKA DO OBSLUGI EMAIL, ABY SPROSTAC
    DYNAMICZNEMU WZROSTOWI. ZAROBISZ MIESIECZNIE 3.500zl I WIECEJ. NIE POTRZEBNE
    ZADNE DOSWIADCZENIE . WYSLIJ EMAIL Z PODANIEM W WIERSZU TEMATU RACOWNIK
    DO OBSLUGI EMAIL;. OCZEKUJEMY POWAZNYCH ZAPYTAN OD OSÓB,
    KTÓRE CHCA ZAROBIC POWAZNE PIENIADZE!

    Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji napisz do nas maila:
    b...@p...fm informacje dostaniesz bezpłatnie na skrzynkę
    email. Napisz do nas nic nie tracisz jedynie możesz zyskać, poświęc naszej
    ofercie tylko 5 min.

  • 2. Data: 2003-05-31 13:30:20
    Temat: Re: OFERTA PRACY OD ZARAZ PILNIE POSZUKUJE OSÓB !!!
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Biznes Program 21 <b...@p...fm> napisał(a):

    Napisz do nas nic nie tracisz jedynie możesz zyskać, poświęc naszej
    > ofercie tylko 5 min.

    A jak rozpoczniesz działalność to administratorzy sieci zablokują ciebie już
    po 5 minutach.
    Marek

  • 3. Data: 2003-06-04 15:02:56
    Od: "Biznes Program 21" <b...@p...fm>

    Proszę o skaładanie propozycji na nowy adres email
    b...@i...pl

    Jeżeli jakieś zgłoszenia zostały na stary adres niestety nie doszły
    przepraszam za problemy

    Z poważaniem
    Marcin Noga

    Użytkownik "Biznes Program 21" <b...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bba878$qll$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-06-04 15:24:23
    Temat: zablokowali za spam?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Biznes Program 21" <b...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bbl1o8$s1$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-06-05 14:00:14
    Od: "Biznes Program 21" <b...@p...fm>

    Widze że coraz więcej osób odpisuje na moje ogłoszenie w stylu "ZNÓW TEN
    SPAM" z czego wynika że więszkość ludzi nie ma pojęcia co to jest SPAM !!!

  • 6. Data: 2003-06-05 18:47:43
    Od: b...@o...pl

    > Widze że coraz więcej osób odpisuje na moje ogłoszenie w stylu "ZNÓW TEN
    > SPAM" z czego wynika że więszkość ludzi nie ma pojęcia co to jest SPAM !!!

    Może i nie wiemy co to jest SPAM ale wiemy co to jest ŚCIEMA :-)

    Rafael

  • 7. Data: 2003-06-05 19:27:40
    Od: "Biznes Program 21" <b...@p...fm>

    U nas w Polsce więszość ludzi którym w życiu nie wyszło chcą za wszelką cenę
    skrytykować innych jak to napisał pan "biocy" że jest to "ściema" skąd to
    przekonanie ?? ja nie oferyje ludziom czegoś co nie jest osiągalne lecz z
    całą pewnością jest tylko potrzeba trochę włożyć w to pracy a wtedy napewno
    się uda.