PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w administracji samorzadowej › Re: praca w administracji samorzadowej
    From: amfora <a...@w...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w administracji samorzadowej
    Date: 2 Jun 2003 06:58:12 GMT

    ZOMO <f...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik amfora <a...@w...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bbb4it$748$...@a...sgh.waw.pl...

    > no tak - tylko co dalej - mam zlozyc podanie, papiery, gdzie ???

    W przypadku moich znajomych wyglądało to tak, że w UP dostali namiar
    na dyrektorów departamentów, w których były wakaty. Bezpośrednio im
    złożyli swoje papiery (CV i listy motywacyjne). Potem były 2 tury
    rozmów z rzeczonymi dyrektorami i zapadła decyzja.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,