PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w PHILIPS LIGHTING - PILA

  • 1. Data: 2005-10-16 10:39:29
    Temat: praca w PHILIPS LIGHTING - PILA
    Od: "&" <n...@n...email>

    Witam,
    udaje sie na rozmowe kwalif do philips lighting pila, jakich warunkow pracy
    i placy moge oczekiwac na stanowisku menedzerskim???

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-10-16 21:10:03
    Temat: Re: praca w PHILIPS LIGHTING - PILA
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    pewno taka sama sciema jak w zakladzie w ketrzynie
    :]

  • 3. Data: 2005-10-19 10:56:36
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    podaj maila jak chcesz sie przynajmniej czegos dowiedziec
    :]

  • 4. Data: 2005-10-19 11:43:33
    Od: "ps" <p...@v...pl>

    p...@v...pl

  • 5. Data: 2005-10-19 12:12:15
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ale to tamten mial podac
    :]

  • 6. Data: 2005-10-19 12:17:52
    Od: p...@v...pl

    > ale to tamten mial podac
    > :]

    Ten -tamten ... a jak ich poznajesz?

    Matrix :-) wirtualny świat..... może ten to tamten....

  • 7. Data: 2005-10-19 13:54:05
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    moze....
    ja nie lubie jak ktos sie podszywa
    :]

  • 8. Data: 2005-10-19 14:53:23
    Od: p...@v...pl

    > moze....
    > ja nie lubie jak ktos sie podszywa
    > :]

    nie ma co włosa dzielić na dwoje...

    Koniec wątku - przynajmniej z mojej strony .... a kto pisze ... moze kolega za
    sciany :-)

  • 9. Data: 2005-10-19 15:02:35
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    moze