PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na czas określony - kiedy skończy się te nieporozumienie? › Re: praca na czas określony - kiedy skończy się te nieporozumienie?
    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca na czas określony - kiedy skończy się te nieporozumienie?
    Date: Sun, 14 Nov 2010 21:13:52 +0100

    Użytkownik " picoden" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ibpdnv$3i8$1@inews.gazeta.pl...

    > Tymczasem sku..... bo tak można go tylko nazwać stwierdził po zakończeniu
    > umowy na czas określony że polityka kadrowa firmy ze względu na kryzys
    > oraz
    > związany z tym pakiet antykryzysowowy zmieniła się i musi być odpowiedni
    > parytem (!!!!) między zatrudnionymi na czas określony i nieokreślony a ja
    > mam ten parytet utrzymać. Miałem już 3 umowy na czas określony.
    Czy i jaki były przerwy między tymi umowami?

    > Jak długo
    > można w ramach prawa oferować mi jeszcze pracę na czas określony
    Dowolnie długo.
    Ale skutki już nie będą dowolne.

    > pod koniec
    > tego roku kończy mi się kolejna umowa i mam zamiar jakoś postawić gnoja-
    > pracodawce pod ścianą.
    To siedź cicho, może się sam podłoży.
    Jak będziesz za wcześnie ujadał, to się pokapuje, poradzi prawnika i od
    stycznia będziesz szukał pracy.

    http://www.money.pl/forum/temat,45,2166995,2166995,1
    5,0,umowa;na;czas;okreslony;ile;umow.html

    --
    Jotte