PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ppo] UTF-8 na pracy.oferowanej

  • 1. Data: 2005-10-24 00:17:50
    Temat: [ppo] UTF-8 na pracy.oferowanej
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Informuję, że na grupie pl.prace.oferowana posty z poprawnie
    zakodowanym i zadeklarowanym kodowaniem UTF-8 od dzisiaj będą
    przepuszczane. Odpowiednie zapisy pojawią się wkrótce w FAQ.

    W połączeniu z działającym od jakiegoś czasu konwerterem dla
    postów ISO-8859-2 bez deklaracji charsetu, powoduje że odsetek
    postów odrzuconych z powodu kodowania będzie znacznie mniejszy.

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2005-10-24 05:44:52
    Temat: Re: [ppo] UTF-8 na pracy.oferowanej
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Informuję, że na grupie pl.prace.oferowana posty z poprawnie
    > zakodowanym i zadeklarowanym kodowaniem UTF-8 od dzisiaj będą
    > przepuszczane. Odpowiednie zapisy pojawią się wkrótce w FAQ.

    Panie posle, ja w kwestii formalnej. Odpowiednie zapisy mogą
    pojawiać się w regulaminie tudzież w rozporządzeniu. W dokumencie
    będącym Odpowiedziami na Najczesciej Zadawane Pytania powinny
    pojawic sie *odpowiedzi* na pytania zwiazane z problemami jakie
    moze ale nie musi powodowac kodowanie w UTF-8 ;P

    j.

  • 3. Data: 2005-10-24 07:42:55
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    januszek napisał(a):

> [...]
    > pojawic sie *odpowiedzi* na pytania zwiazane z problemami jakie
    > moze ale nie musi powodowac kodowanie w UTF-8 ;P

    Bo to będzie fragment odpowiedzi na pytanie 'jak wysyłać,
    aby przeszło?', które czasami bywa bardzo popularne. ;p

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2005-10-24 09:18:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Bo to będzie fragment odpowiedzi na pytanie 'jak wysyłać,
    > aby przeszło?', które czasami bywa bardzo popularne. ;p

    To trzeba tak napisać a nie używać słowa "regulacja" ;)

    j.

  • 5. Data: 2005-10-25 18:50:30
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2005 02:17:50 +0200, Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam i gratuluje konstruktywnego podejscia.

    Krzysztof