PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o › Re: poziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o
  • Data: 2003-04-18 16:11:28
    Temat: Re: poziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > .. a potem przyszedl new deal..... ktory polozyl sie cieniem na
    > gospodarce i pokutuje do dzis, niestety.
    >
    > tymczasem z kryzysu usa wyszly nie za pomoca new deal tylko II wojny
    > swiatowej...

    New Deal to pmyłka, tu się zgodzę, jednak co do wojny to nie bardzo. Wojna
    jest wyniszczająca dla gospodarki, także tej, której moce produckyjne są
    nastawione na zbrojenia, Ninka. Zamiast produkować rajstopy, produkuje się
    bomby, zamiast inwestować w cywilne projekty, myśli się o bombie atomowej.
    Jedynymi korzyściami, jakie USA ma z działań militarnych, to technologie,
    które znajdują cywilne zastosowanie. Nikt jednak nie zastanawia się, czy aby
    wydane pieniądze nie okazały się jeszcze skuteczniejsze, gdyby nie ściągać
    ich jako podatków. Oczywiście nie umniejszam udziału armii USA w rozwoju
    projektu, dzięki któremu sobie teraz siedzimy i stukamy, i rozmawiamy sobie
    i wogóle googla mamy... :-)

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++