PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o › Re: poziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o (Uwaga na marginesie)
  • Data: 2003-04-18 17:23:35
    Temat: Re: poziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o (Uwaga na marginesie)
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To była uwaga na marginesie, a propos twoich bojów z niejakim ML - a więc
    > ogólnie do dyskutantów. Ty jesteś zgniły reakcjonista, jak widzę i jeszcze
    > dosięgnie cię ręka sprawiedliwości ludowej, czekaj no ;)))
    > T.

    Eeee, ja jeno pragnę, by ludziom się dobrze i dostatnio żyło, jeno nie mogę
    jakoś dać się przekonać, że można wszystkim zagwarantować raj na Ziemi :-),
    więc szukam rozwiązań, które jak najwięcej tego raju nam tu zaprowadzą. A
    sprawiedliwość ludowa? Co tam, mnie osądzi historia :-)

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++