PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o › Re: poziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o
  • Data: 2003-04-21 23:20:04
    Temat: Re: poziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmm, ceny na pewno sa rozne w zaleznosci od miasta/zlobka itp. Tyle mowili
    > ze placa znajomi za ich ponad pol roczne dziecko w Dublinie (jeden opiekun
    > na dwoje/troje dzieci - to nie ma sie co dziwic, tu nie ma dofinansowan z
    > rzadu; sadze ze z powodu bardzo drogich ubezpieczen takie normy sa ogolnie
    > przestrzegane)
    heh, matematycznie to sie nie zgadza, wiec albo jest mniej opiekunow albo
    jest znaczace dofinansowanie.. przeciez tu nauczyciel/kwalifikowany
    opiekun/pielegniarka zarabia podobne kwoty (pewnie troche mniej) co opisani
    przez zaczynajacego ten watek (ale koszt pracownika jest wyzszy od
    wspomnianego o podatki i dodatki socjalne), do tego koszty budynku, obslugi,
    kierownictwa itd. Ubezpieczenie to moje przypuszczenie.