PracaGrupypl.praca.dyskusjepowód odejśćia › Re: powód odejśćia
  • Data: 2006-03-08 03:23:37
    Temat: Re: powód odejśćia
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    gromax napisal:

    achowujac sie w sposob wysoce nieformalny - "czesc", "pozdro" "siema" itp.

    >IMHO to wynika z "umienia" jezyka angielskiego. Przeciez jak się mówi to nie
    >słychac czy to "you" czy "You" :)

    Ale ja sie z nimi komunikowalam po polsku. Zreszta po to i dlatego bylam
    potrzebna - ktos, kto dogada sie po polsku z polskimi budowlancami i zna
    angielski na tyle dobrze, ze bedzie w stanie przekazywac informacje Anglikom
    bez problemow komunikacyjnych. Znajomosc branzy budowlanej byla jak sadze

    rugorzedna - bez atutu "bycia tlumaczem" raczej by mi sie rola nie trafila -

    nie byla szczegolnie zbiezna z moim CV :)

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl