eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepowód odejśćia › Re: powód odejśćia
  • Data: 2006-03-09 04:36:42
    Temat: Re: powód odejśćia
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek napisal:
    >> Wierze Ci, a z drugiej strony moje doswiadczenia odnosnie
    >> kandydatow - Polakow - ktorych rekrutowalam w UK sa takie,
    >> ze mnostwo pisalo maila/dzwonilo zachowujac sie w sposob
    >> wysoce nieformalny - "czesc", "pozdro" "siema" itp.

    >w przypadku ewentualnego zatrudnienia. Innymi słowami:
    >ewidentny brak szacunku już na wstępie.
    >

    Tak - i to, ze to byli budowlancy, nie stanowi zadnego usprawiedliwienia. Znam
    budowlancow, bo w rodzinie sa dwie firmy zwiazane z ta branza, zatrudniajace
    ludzi. Budowlaniec to nie oznacza bynajmniej cham, a zeby miec jakies maniery,
    nie trzeba byc intelektualista. W skrajnym przypadku czlowieka prostego,
    popelnia on niezrecznosci, ale przynajmniej sie stara te maniery miec i to
    staranie sie jest dostrzegalne. Wplywy kulturowe - coz, emaile tego typu
    przychodzily takze z Polski, co tylko swiadczy o tym, ze nie przeczytali
    ogloszenia, bo ogloszenie bylo w poniedzialek, a praca byla od srody i
    krotkoterminowy kontrakt - nikomu by sie nie oplacalo przyjezdzac z Polski na
    niecaly tydzien.

    >>>>> "czym najbardziej Pani chciałby zajmować się w pracy?"
    >>>>> "pracą biurową"
    >
    >> Czy to byly osoby bez doswiadczenia w pracy biurowej?
    >
    >Rekrutacja nie była prowadzona na stanowisko związane
    >z pracą biurową, co wyraźnie wynikało z ogłoszenia.
    >Ale to nie ważne - w celu ewentualnego skierowania do
    >właściwej pracy (bo były 2 różne stanowiska) konieczne było
    >uściślenie możliwości kandydatek. Stąd zadawane pytania,
    >dzięki którym możnaby odgadnąć, co bardziej pasowałoby
    >do konkretnej osoby. Po uzyskaniu n-tej z kolei odpowiedzi
    >"pracą biurową" odpowiedzi zaczynały być też z automatu:
    >"dziękujemy za poświęcenie czasu".

    Przyznam, ze nie udalo mi sie utrzymac zawsze milego i sympatycznego glosu,
    gdy 20-sta osoba danego dnia dzwonila w sprawie ogloszenia, z ktorego tresci
    wynikalo, ze jest juz po dacie rozpoczecia tej pracy. A przeciez potrafie miec
    dobry glos, dzwoniac do kolejnego potencjalnego klienta po kilku, ktorzy mnie
    potraktowali wysoce nieuprzejmie. Wyglada na to, ze w rekrutacji potrzebny
    jest wyzszy poziom cierpliwosci :D

    I.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1