PracaGrupypl.praca.dyskusjepowód odejśćia › Re: powód odejśćia
  • Data: 2006-03-12 18:40:37
    Temat: Re: powód odejśćia
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    >zalozenie
    >dobry

    >Ale mi nie chodziło o to, że budowlańcy to chamy. Chciałem tylko
    >uświadomić, że w agencjach pośrednictwa "dla mas", w kręgach
    >niewykwalifikowanych pracowników fizycznych normalne jest bycie
    >domyślnie na "Ty".
    >Aha, za super ukulturalnionego człeka się nie uważam, szczególnie że
    >nieczęsto przeszkadza mi towarzystwo osób o dość... wyrafinowanym
    >słownictwie i stylu bycia.

    Mozna nie byc "super ukulturalniona" osoba, a jednoczesnie umiec czytac ze

    rozumieniem. Zreszta polecam - czytanie ze zrozumieniem ma ogromna przyszlosc.

    oze jeszcze raz: jest roznica pomiedzy "byciem na Ty" a uzywaniem "pozdro",

    "siema" itd. Dotarlo?

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl