PracaGrupypl.praca.dyskusjepowód odejśćia › Re: powód odejśćia
  • Data: 2006-03-07 18:19:00
    Temat: Re: powód odejśćia
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:06030706164552@polnews.pl...

    > (...) Rozne napuszone slowa sie wymysla na
    > misje firmy i mam do tego podejscie mocno zdystansowane - ale jak
    ktos mi
    > mowi, ze chce sobie kupic np. konkretna wyspe, to mnie to rusza i
    wywoluje
    > we mnie pelne poparcie i chce mi sie w takim celu uczestniczyc.

    Kwestia pewnego cichego założenia - ze jeśli on kupi sobie wyspę, to
    dla Ciebie starczy też na jakąś maleńką wysepkę. U nas znaczyłoby
    to: "dopóki nie kupię sobie tej wyspy będzie ciężko, a potem
    zobaczymy". Z drugiej strony pracownik u nas myślałby w tym czasie:
    "cooo ? wyspę ? w d... się poprzewracało, jak tak, to ja chcę drugą
    dla siebie" ;)

    pozdrawiam
    entrop3r