PracaGrupypl.praca.dyskusjepowód odejśćia › Re: powód odejśćia
    From: Marek <a...@w...zapraszam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: powód odejśćia
    Date: Mon, 06 Mar 2006 23:53:31 +0100

    Dnia 06-03-2006 o 20:17:02 Immona <c...@n...gmailu> napisał:
    > Silna asymetria w sytuacjach rozmow, przedstawiania sie itp.
    > to specjalnosc polska. Niewiele dni temu mialam swoje pierwsze
    > doswiadczenie pracodawcy zachowujacego sie, jakby to on byl
    > oceniany na rozmowie kwalifikacyjnej.
    > Opowiedzial mi, kim jest, z jakiej rodziny, gdzie sie
    > ksztalcil; opowiedzial o swoim doswiadczeniu...
    > Mam nadzieje, ze pewne wzorce cywilizacyjne kiedys przenikna
    > do Polski.

    Chwilowo jeszcze takie stanowisko jest mało efektywne w rekrutacji. U nas
    kandydat po takiej rozmowie więcej sie nie pokazuje, bo świadczy ona, że
    firma jest "mocno podejrzana" albo zapowiada konieczność wykonywania
    "pracy w pracy".
    A przy okazji - niedawno rozmawiałem z pewną panią i zadałem pytanie, czym
    się zajmuje. Po dłuższej chwili już wiedziałem, że ma w pracy duże biurko,
    komputer, fasks, kserokopiarkę i dwa regały tylko dla siebie oraz jaki
    jest szef i ile ma koleżanek, a także poznałem trochę platek biurowych.
    Nie dowiedziałem się tylko, na czym właściwie polega jej praca... 99,9%
    odpowiedzi na pytanie kierowane do kobiet w czasie rekrutacji "czym
    najbardziej Pani chciałby zajmować się w pracy?" brzmi: "pracą biurową"
    lub "pracą w biurze". :D.
    Dla wyjaśnienia - nie jestem przeciwnikiem pań - lubię większość z nich!

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl