PracaGrupypl.praca.dyskusjepowód odejśćia › Re: powód odejśćia
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: powód odejśćia
    Date: Mon, 06 Mar 2006 20:17:02 +0100

    Michal Popowski napisal:

    >Te pytanie powinno być zabronione.Dlaczego:
    >
    >1. Jest to nasza i naszego byłego pracodawcy - sprawa.
    >Tajemnica służbowa.
    >
    >2. MAm kogoś w rodzinie mocno chorego, po co mam się zpowiadać że rezygnuje z
    >
    >pracy by poświęcić tej osobie uwagę i czas. Że forsa nie jest wszystkim.

    [...]
    >Najlepiej wyjść z założenia że na rozmowie rozmawiamy o tym co może
    >bezposrednio dotyczyc pracy na tym stanowisku. a jak się pracowło nam w
    >innych

    Z jednej strony Cie rozumiem, z drugiej strony na to, jaki czlowiek bedzie w
    pracy, wplywa bardzo wiele czynnikow, niektore z nich prywatne. BTW ja sie nie
    boje mowic, ze kasa to nie wszystko. Osobiscie nawet balabym sie zatrudnic
    czlowieka, ktory deklaruje, ze kasa to dla niego wszystko i jedyne, co sie
    liczy :)

    Silna asymetria w sytuacjach rozmow, przedstawiania sie itp. to specjalnosc
    polska. Niewiele dni temu mialam swoje pierwsze doswiadczenie pracodawcy
    zachowujacego sie, jakby to on byl oceniany na rozmowie kwalifikacyjnej.
    Opowiedzial mi, kim jest, z jakiej rodziny, gdzie sie ksztalcil; opowiedzial o
    swoim doswiadczeniu w prowadzeniu biznesu, jakie firmy poprzednio z sukcesem
    zalozyl i pozostaje ich udzialowcem, dlaczego zalozyl te firme i jaki jest
    jego cel - tzn. ile pieniedzy chce zarobic i na co je wydac i to, na co chcial
    je wydac, bylo juz calkowicie prywatne. Przekonal mnie calkowicie, ze jest
    doswiadczonym przedsiebiorca, ktory nie bedzie prowadzil firmy chaotycznie i
    ze wie, czego chce i ze ma silna motywacje do odniesienia sukcesu z ta firma.
    Brzmialo to, jakby chcial pozyskac kapital, a nie pracownika. :D

    Mam nadzieje, ze pewne wzorce cywilizacyjne kiedys przenikna do Polski.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl