PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomużcie mi

  • 11. Data: 2003-04-13 16:00:12
    Temat: Re: pomużcie mi
    Od: l...@p...onet.pl

    > Mam 17 lat i uczę się w liceum o profilu informatycznym. Jeżeli możecie to
    > napiszcie mi jaka praca zwiazana z informatyka jest teraz bardzo aktualna i
    > poszukiwana. Proszę!!!
    >
    > --
    Czy poważnie pytasz!

  • 12. Data: 2003-04-13 19:53:32
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Przedstawiciel handlowy, absolwent z dziesięcioletnim stażem, na stażu za
    > darmo, potem - za półdarmo, dyspozycyjny 48 na 24, ukierunkowany na klienta i
    > na sukces, wygłodzony brakiem sukcesu. Po samym liceum można tylko zrobić
    > seppuku pod Urzędem Pracy.

    Dupa Jaś, świczke zgaś!
    Jak ktoś jest leń to obojetne po jakich szkołach i praktykach lub co będzie umiał. I
    tak umrze z
    głodu.
    Ja jestem po licem zawodowym (absolwent z roku 1984, zawód wyuczony
    magazynier-sprzedawca) i
    zachodnie firmy mnie proszą o pracę. Studia dopiero teraz zacząłem robic i to sam z
    ciekawości, czy
    też tam cos praktycznego się dowiem.

    mer

  • 13. Data: 2003-04-13 22:16:25
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Fri, 11 Apr 2003 22:08:32 -0700, "db501" <d...@t...net> wrote:

    >Nie daj sie zrobic w balona. Studia owszem sa konieczne dla lekarzy,
    >prawnikow. W informatyce to strata czasu.

    To zalezy jakie studia, na jakiej uczelni i z jakim podejsciem studenta. Studia
    to cos wiecej niz tylko teoretyczna wiedza. A jedna z najwazniejszych rzecy jaka
    wynosi sie ze studiow to znajomosci. Ponadto pomimo sytuacji na rynku pracy,
    "dorastania" juz na pierwszym roku, itd. osobiscie uwazam ze studia to czas na
    zycie studenckie, imprezy, itd. bo jak sie to raz przegapi to juz nigdy w zyciu
    czegos takiego czlowiek nie doswiadczy i wiele na tym traci.

    Ale i tak pewnie zaraz mi sie oberwie, bo przeciez jak studia to tylko zaoczne,
    praca od pierwszego roku, a przyjaciele to strata czasu, zas wyjscie do kina czy
    na impreze to juz grzech smiertelny SZCZURA. I niestety coraz wiecej tych
    SZCZUROW wokol nas.

    Kyniu

    P.S. A teraz kasajcie SZCZURY ale ja i tak was mam gdzies.
    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 14. Data: 2003-04-14 15:16:51
    Od: k...@b...pl

    Tak bo chciałbym wiedzieć na jakie studia się wybrać.

  • 15. Data: 2003-04-14 15:57:19
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    k...@b...pl napisał(a):

    > Mam 17 lat i uczę się w liceum o profilu informatycznym. Jeżeli możecie to
    > napiszcie mi jaka praca zwiazana z informatyka jest teraz bardzo aktualna i
    > poszukiwana. Proszę!!!

    A po co informacja, jaka praca jest teraz aktualna i poszukiwana. Czy teraz
    chcesz szukać pracy - z góry ci mówię, że jest to błąd. Skończ liceum, a
    potem zacznij studiować. Im będziesz miała wyższe kwalifikacje, tym większe
    szane na znalezienie pracy.

    Jeśli natomiast chcesz wiedzieć, jaka specjalność informatyczna będzie na
    topie za 5-6 lat, to proponuję grupę pl.wróżka.porady.

  • 16. Data: 2003-04-17 10:19:24
    Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl>

    > a ucza w tym twoim liceum polskiego ? .... no chyba ze chcesz byc
    > informatykiem za granica to mozemy pomUc ;-P
    Polski nie jest taki ważny u Unii bedzie zaleta słaby polski

  • 17. Data: 2003-04-22 14:21:10
    Temat: Re: pomużcie mi-dopełnienie
    Od: k...@b...pl

    Witam zapomnialem jeszcze dodać że pochodzę z srednio zamożnej (mam pieniądze
    na wszystko o rozsądnej cenie) rodziny czy może mi to jakos pomóc?