PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomużcie mi

  • 1. Data: 2003-04-11 16:52:52
    Temat: pomużcie mi
    Od: k...@b...pl

    Mam 17 lat i uczę się w liceum o profilu informatycznym. Jeżeli możecie to
    napiszcie mi jaka praca zwiazana z informatyka jest teraz bardzo aktualna i
    poszukiwana. Proszę!!!

  • 2. Data: 2003-04-11 17:04:42
    Temat: Re: pomużcie mi
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Mam 17 lat i uczę się w liceum o profilu informatycznym. Jeżeli możecie to
    > napiszcie mi jaka praca zwiazana z informatyka jest teraz bardzo aktualna
    > poszukiwana. Proszę!!!

    a ucza w tym twoim liceum polskiego ? .... no chyba ze chcesz byc
    informatykiem za granica to mozemy pomUc ;-P

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 3. Data: 2003-04-11 19:40:35
    Od: "Przemek" <h...@g...pl>

    Idz do wrozki, bo w chwili obecnej popyt na rynku pracy zmienia sie bardzo
    gwaltownie. Zwlaszcza w informatyce. Ci, ktorzy dzisiaj uznawani sa za
    specjalistow jutro moga pisac ksiazki historyczne o tej dziedzinie.

    Nasz system edukacyjny nie jest elastyczny i nigdy nie przygotuje cie na
    biezace zapotrzebowanie na rynku pracy.

    Pzdr
    Przemo

  • 4. Data: 2003-04-11 21:02:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    dromader napisał:

    > a ucza w tym twoim liceum polskiego ? .... no chyba ze chcesz byc
    > informatykiem za granica to mozemy pomUc ;-P

    Czepiasz sie :). Wazne, ze umie poprawnie napisac Help Me - przeciez
    jest informatykiem ;)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-04-12 00:57:12
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On 11 Apr 2003 18:52:52 +0200, k...@b...pl wrote:

    >Mam 17 lat i uczę się w liceum o profilu informatycznym.

    To najpierw skoncz liceum i idz na studia. Jak bedziesz na 4 lub 5 roku to
    zacznij o tym myslec.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 6. Data: 2003-04-12 05:08:32
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Nie daj sie zrobic w balona. Studia owszem sa konieczne dla lekarzy,
    prawnikow. W informatyce to strata czasu.

  • 7. Data: 2003-04-12 08:51:13
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    k...@b...pl napisał(a):

> [...]
    > napiszcie mi jaka praca zwiazana z informatyka jest teraz bardzo aktualna i

    Przedstawiciel handlowy, absolwent z dziesięcioletnim stażem, na stażu za
    darmo, potem - za półdarmo, dyspozycyjny 48 na 24, ukierunkowany na klienta i
    na sukces, wygłodzony brakiem sukcesu. Po samym liceum można tylko zrobić
    seppuku pod Urzędem Pracy. Potrzebna konkretna wiedza. Polecam lekturę
    ogłoszeń pracodawców.
    Marek

  • 8. Data: 2003-04-12 20:02:22
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm>

    Flyer wrote:
    > Czepiasz sie :). Wazne, ze umie poprawnie napisac Help Me - przeciez
    > jest informatykiem ;)
    Prawdziwy informatyk napisalby: F1 ;)

    Piotrek

  • 9. Data: 2003-04-13 09:51:00
    Od: Paweł Suwiński <d...@w...pl>

    Dnia pią, 11 kwi 2003 tako rzecze k...@b...pl:

    > Mam 17 lat i uczę się w liceum o profilu informatycznym. Jeżeli możecie to
    > napiszcie mi jaka praca zwiazana z informatyka jest teraz bardzo aktualna i
    > poszukiwana. Proszę!!!

    Przeglądaj grupę pl.praca.oferowana, a będziesz miał jakiś profil wymagań
    panujących na rynku. Ale co będzie za 5 lat to nie wiadomo.

    A tak od siebie: nie ograniczaj się do tylko jednego systemu - tj.
    zainteresuj się linuxem/unixem/bsd, pomyśl o jakiś certyfikatach (MS,
    Cisco, RedHat itp.), nie licz tylko na studia - najwięcej się nauczysz
    pracując sam i na koniec staraj się zdobywać doświadczenie zawodowe
    już w trakcie nauki.

    --
    Uzdrawiam
    Paweł Suwiński

  • 10. Data: 2003-04-13 12:24:32
    Od: "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl>

    > Mam 17 lat i uczę się w liceum o profilu informatycznym. Jeżeli możecie to
    > napiszcie mi jaka praca zwiazana z informatyka jest teraz bardzo aktualna i
    > poszukiwana. Proszę!!!

    Studia, może np. informatyczne

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."