PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolontariusz

  • 1. Data: 2003-04-11 09:28:03
    Temat: wolontariusz
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    jak zalatwia sie prace na zasadzie wolontariatu,

    np. lekarze czesto odbywaja staz w szpitalu na w.w. zasadzie

    czy podpisuje sie jakies umowy ?

    czy dostaje sie cos w rodzaju swiadectwa pracy ?

    czy jest sie ubezpieczonym ( skladek chyba sie nie placi skoro sie nie
    dostaje wynagrodzenia ) ?

    ktos pracowal w ten sposób poprosze o info

    TD

  • 2. Data: 2003-04-11 19:46:59
    Temat: Re: wolontariusz
    Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl>

    Chyba zależy jak się dogadasz. Ja jestem młodym psychologiem i pracuję na
    zasadzie wolontariatu w Tworkach. Nie mają pieniędzy na nic, więc nie
    zwracają mi nawet za dojazd. Takie czasy.

    --
    Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

  • 3. Data: 2003-04-11 21:02:39
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    PapaJoe napisał:

    > Witam,
    >
    > jak zalatwia sie prace na zasadzie wolontariatu,

    Jak na razie wolna amerykanka - ustawa juz w drodze - polecam archiwum
    grupy na google ;).

    Dopowiem tylko - na ubezpieczenia ZUSowskie nie masz co liczyc, bo po
    prostu nie ma takiej kategorii prawnej jak wolontariusz (jak napisalem
    wyzej - ustawa w drodze) - nie ma po prostu podstawy do ubezpieczenia i
    do innych wydatkow (zwrot za dojazd na przyklad) kierowanych do
    konkretnej osoby. Pracodawca moze co najwyzej kryc te wydatki w
    pozycjach ogolnych, np. materialy ochronne kupowane dla wydzialu -
    kupujac czy wydajac kase na osobe nie zwiazana z firma (dot. np
    panstwowych) podklada sie pod prokurature. Mozna rowniez zawrzec
    zwyczajna umowe cywilno-prawna jako niewolontariusz i bez wynagrodzenia.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-04-12 12:45:49
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy dostaje sie cos w rodzaju swiadectwa pracy ?
    >
    > czy jest sie ubezpieczonym ( skladek chyba sie nie placi skoro sie nie

    http://www.1praca.gov.pl/wolontariat.php?id_cat=22&i
    d_doc=1629

    --
    Pozdrawiam.