PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomocy!!!!!

  • 1. Data: 2004-10-18 13:20:10
    Temat: pomocy!!!!!
    Od: m...@o...pl

    Witam!

    co zrobic gdy wyrzucaja kogos na 5 roku studiow technicznych?
    jest jakas mozliwosc odrobienia tego roku czy cos takiego???
    prosze o podpowiedzi

  • 2. Data: 2004-10-18 13:41:22
    Temat: Re: pomocy!!!!!
    Od: "Toma" <t...@W...neostrada.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > co zrobic gdy wyrzucaja kogos na 5 roku studiow technicznych?
    > jest jakas mozliwosc odrobienia tego roku czy cos takiego???

    nie podales przyczyn
    pewnie zalezy to od uczelni ale przewaznie istnieje odplatne powtarzanie
    roku - czy tez niezaliczonych przedmiotow - najlepiej zawsze pogadac z
    dziekanem a wczesniej z paniami z dziekanatu - jak masz tam dobre stosunki
    to duzo mozna zalatwic - no chyba ze dyscyplinarnie cie usuwaja - wtedy nie
    wiem ale rozmowa z dziekanem i tak polecam

    Toma

  • 3. Data: 2004-10-18 18:15:07
    Temat: Odp: pomocy!!!!!
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Witam!
    >
    > co zrobic gdy wyrzucaja kogos na 5 roku studiow technicznych?
    > jest jakas mozliwosc odrobienia tego roku czy cos takiego???

    przeniesc sie na inna techniczna - to jak cie beda chcieli wziac -
    ale o tym ze wyrzucaja to jeszcze nie slyszalem raczej sami odchodza
    z powodu kasy ,itp ale wyrzucaja - zes musial ostro na narozrabiac
    PS. moze dziekanowi w morde dales? wykladowce z pieskiem zapoznales?? hehe