PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwny sposob moderacji

  • 1. Data: 2004-10-18 12:09:32
    Temat: Dziwny sposob moderacji
    Od: "Obserwator" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Od jakiegos czasu obserwuje grupe pl.praca.oferowana.
    I co ciekawego widze, moderacja odbywa sie raz na 2-3 dni, czyzby malo ogloszen
    bylo o prace, a moze moderator nie za bardzo ma czas na to zajecie.

    Z tego co rozmawialem ze znajomymi ciagle sa jakies problemy z zamieszczaniem
    tam ogloszen (najczesciej nie sa zamieszczane), czyzby ta grupa to kolko
    wzajemnej adoracji a nie miejsce gdzie kazdy moze znalesc oferty i kazdy moze
    taka oferte zamiescic.

    Czyzby juz w polsce nie bylo bezrobocia i nie potrzebne byly takie miejsca jak
    ta grupa, bo z obserwacji poczynan moderatorow wynika to ze oni juz prace maja
    a reszta niech sie martwi sama za siebie.

    Chyba tak nie powinno byc.

    Karol Konarski

  • 2. Data: 2004-10-18 13:11:59
    Temat: Re: Dziwny sposob moderacji
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>

> [...]
    ogloszen
    > bylo o prace, a moze moderator nie za bardzo ma czas na to zajecie.

    To cosik cienko przegladasz. Ostatnio wlasnie sie jakby czesciej pojawialy
    1-2 razy dziennie oprocz sobot i niedziel. Czyli na to co bylo, calkiem
    przyzwoicie. (Ale zawsze moze byc lepiej).

> [...]
    > tam ogloszen (najczesciej nie sa zamieszczane), czyzby ta grupa to kolko
    > wzajemnej adoracji a nie miejsce gdzie kazdy moze znalesc oferty i kazdy

    A to juz inna bajka i kolejny flame na ten temat sie znowu zacznie ;)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa

  • 3. Data: 2004-10-18 13:35:29
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Obserwator" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1d72.000009f7.4173b27a@newsgate.onet.pl...
> [...]
    ogloszen
    > bylo o prace, a moze moderator nie za bardzo ma czas na to zajecie.

    Z mini-faq dyskusji na pl.praca.dyskusje o pl.praca.oferowana:

    P: Od jakiego czasu sie o tym dyskutuje?
    O: Od dlugiego.

    P: Zmienilo to cos?
    O: Nie.

    P: Dlaczego?
    O: Bo albo nie moglo albo nie powinno.

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 4. Data: 2004-10-18 13:43:29
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > 1-2 razy dziennie oprocz sobot i niedziel. Czyli na to co bylo, calkiem
    > przyzwoicie. (Ale zawsze moze byc lepiej).

    18.10.2004 09:31 - 18.10.2004 09:50
    15.10.2004 13:14 - 15.10.2004 14:17
    13.10.2004 10:19 - 13.10.2004 11:08
    11.10.2004 09:30 - 11.10.2004 11:19
    7.10.2004 15:43 - 7.10.2004 15:49

    To sa ostatnie czasy kiedy to moderator w pocie czola pracowal nad moderacja i
    tak jak pisalem "napracowal sie niezle"

    Wiec moze lepiej zeby zajol sie czyms innym niz moderacja

    Pozdrawiam Karol Konarski

  • 5. Data: 2004-10-18 13:47:47
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    szomiz napisał(a):
    > Z mini-faq dyskusji na pl.praca.dyskusje o pl.praca.oferowana:
    >
    > P: Zmienilo to cos?
    > O: Nie.

    Zmieniło, powstała grupa alt.pl.praca.oferowana i teraz trzeba jej dać
    trochę czasu na rozkręcenie się.

    --
    Mariusz Rzepkowski - www.mariuszr.prv.pl - GG 966498 - ICQ 134628796
    .:: alt.pl.sztuka.reklamy ::.

  • 6. Data: 2004-10-18 13:49:58
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > ogloszen
    >
    > Z mini-faq dyskusji na pl.praca.dyskusje o pl.praca.oferowana:
    >
    > P: Od jakiego czasu sie o tym dyskutuje?

    Z tego co wiem to spolecznosc grupy moze zadecydowac w jakim kierunku powinna
    kroczyc grupa.

    mni-faq to tylko sposob na chowanie glowy w piasek a nie sposob na szukanie
    odpowiedniego rozwiazania.

    Jestem ciekaw czy jak bys byl w sytuacji kiedy szukasz pracy na tej grupie a
    nie widzisz calej oferty jaka idzie a jest odrzucana przez moderatora raz na 2
    dni sam bys sie zdenerwowal.

    Druga rzecz wez pod uwage firmy ktore chca zamiescic ogloszenie i zatrudnic
    pracownika, dajac mozliwosc bezrobotnym.

    Obys nie byl ani w jednym ani w drugim przypadku.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 7. Data: 2004-10-18 13:54:28
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > nie widzisz calej oferty jaka idzie a jest odrzucana przez moderatora raz

    [ciach]
    Ble ble ble
    Ile mozna o tym samym.
    Kolega chyba sie z kims zalozyl ze kolejnego flejma stworzy.
    Jak sie koledze chce czytac a pewnie chce skoro i pisac sie chce to niech
    kolega wygoogloje archiwalne flejmy, sie naczyta i przestanie juz tu
    smiecic.

    EOT z mojej strony.

    m.

  • 8. Data: 2004-10-18 14:43:16
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Niestety masz rację. Ale dyskusje nad formułą ppo jak dotąd nie przyniosły
    żadnych rozwiązań korzystnych dla osób bezrobotych.
    Z tego, co widać z częstych postów, dla umieszczających ogłoszenia obecna
    formuła jest irytująca i zniechęcająca. Niestety, my "szarzy userzy" nic w
    tym temacie nie mamy do gadania :(

    --
    mangha

    Might as well go for a soda, done with your bones so done with the knives
    It's a good old time if you don't mind the smell and don't mind the flies!

  • 9. Data: 2004-10-18 16:32:43
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>

    > 18.10.2004 09:31 - 18.10.2004 09:50 <<<------- 22 szt
    > 15.10.2004 13:14 - 15.10.2004 14:17 <<<------- 60 szt
    > 13.10.2004 10:19 - 13.10.2004 11:08 <<<------- 42 szt
    > 11.10.2004 09:30 - 11.10.2004 11:19 <<<------- 65
    > 7.10.2004 15:43 - 7.10.2004 15:49 <<<------- 5
    6.10 <- 8
    5.10 <- 12
    4.10 <- 27
    1.10 <- 21
    30.09 <- 7
    29.09 <- 20
    28.09 <- 23
    27.09 <- 41
    26.09 <- 40
    25.09 <- 31
    24.09 <- 42

    > To sa ostatnie czasy kiedy to moderator w pocie czola pracowal nad
    moderacja i
    > tak jak pisalem "napracowal sie niezle"

    Zapewne chcialbys zeby siedzial 24h i ciagle moderował tak zeby posty szły
    bezposrednio w 5sek po wyslaniu...
    IMHO jest lepiej niz bylo... (fakt ze nie jest jeszcze do konca dobrze)

    > Wiec moze lepiej zeby zajol sie czyms innym niz moderacja

    Hmm.. pewno nastepnym argumentem jest ze nie ma ogloszen specjalnie dla
    Ciebie. To tez wina moderatora ;)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa

  • 10. Data: 2004-10-18 16:39:41
    Od: "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

    > Zmieniło, powstała grupa alt.pl.praca.oferowana i teraz trzeba jej dać
    > trochę czasu na rozkręcenie się.

    Na którym serwerze?
    Wysyłaliśmy ostatnio kilka postów typu "cmsg newgroup" dla stworzenia tej
    grupy, zostały już gdzieś zauważone?

    --
    Jobber.pl
    aukcyjny portal pracy