PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasna firma w stanach.

  • 1. Data: 2004-10-18 11:35:42
    Temat: wlasna firma w stanach.
    Od: "Piotr E." <p...@b...humanqapitals.pl>

    Witam,
    Jak wygląda załorzenie i utrzymanie firmy w stanach.
    Czy można się rozliczać tylko z fiskusem amerykanskim czy musze takze z
    polskim. Czy mogę wystawiać faktóry i czy one są ważne. Słyszalem że z
    faktórami to nie ma problemu i wystawia się na import usług. Gorzej z
    fiskusem bo jeśli nie będę mieszkał w usa przez 6 miesiecy w roku to muszę
    także rozliczać się z polskim fiskusem. będę wdzięczny za informację!
    Piotr E

  • 2. Data: 2004-10-18 12:08:07
    Temat: Re: wlasna firma w stanach.
    Od: "darkness" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr E."
> [...]
    > fiskusem bo jeśli nie będę mieszkał w usa przez 6 miesiecy w roku to muszę
    > także rozliczać się z polskim fiskusem. będę wdzięczny za informację!

    Najpierw zacznij od słownika ortograficznego. Bo aż oczy bolą jak piszesz.
    Stany nie zając, nie uciekną.

    --
    darkness

  • 3. Data: 2004-10-22 14:36:29
    Od: "Piotr E." <p...@b...humanqapitals.pl>

    Ok dzięki za wytknięcie błędów.

    Faktycznie faktura pisze się bez o z kreską i powinienem używać polskich
    czcionek ale czy masz może coś do powiedzenia na temat zadanego pytania?
    To napewno najprościej ustawić się na pozycji recenzenta
    ale pamiętaj że oni niewiele wnoszą do rzeczywistości.
    pozdrawiam,

    Piotr