PracaGrupypl.praca.dyskusje › półetatu

  • 1. Data: 2007-02-15 19:25:58
    Temat: półetatu
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Mam pytanie tego typu.
    Od dwóch lat pracuje w pewnej firmie i od jakiegos czasu dostaje trzynastki,
    dodatki świateczne i takie tam jeszcze rzeczy. Od paru dni rozpoczołem
    dodatkowa prace na pół etatu w innej firmie. Za kilka miesięcy tenże
    pracodawca chce bym przeszedł na cały etat u niego,a tam gdzie mialem caly
    zebym przeszedł na pół etatu. Moje pierwsze pytanie jes takie czy moge
    pracować w dwóch firmach na caly etat ?
    A drugi czy jak bedę pracowł pół etatu to czy będą mi się należeć dodatki
    typy trzynastki i dodatki świąteczne? Jak to wyglada, trace je czy ulegają
    zmniejszeniu.

    Dziękuje za informacje

    pozdrawiam

    marcin

  • 2. Data: 2007-02-15 20:11:05
    Temat: Re: półetatu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    marcin napisał(a):
> [...]
    > pracodawca chce bym przeszedł na cały etat u niego,a tam gdzie mialem caly
    > zebym przeszedł na pół etatu. Moje pierwsze pytanie jes takie czy moge
    Tak.
    > A drugi czy jak bedę pracowł pół etatu to czy będą mi się należeć dodatki
    > typy trzynastki i dodatki świąteczne? Jak to wyglada, trace je czy ulegają
    > zmniejszeniu.
    Ale trzynastki sa chyba regulowane wewnetrznymi przepisami zakladu pracy
    (chyba ze jestes gornikiem albo inny uprzywilejowanym)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-15 20:20:25
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    badzio nabazgrolił na ekranie:
    > Tak.

    Tak, o ile nie jesteś kierowcą ;) Bo kierowcę obowiązuje maksymalna ilość
    godzin pracy (suma ze wszystkich etatów, zleceń).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2007-02-15 22:03:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:er2c41$6b3$1@news.onet.pl marcin <m...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > A drugi czy jak bedę pracowł pół etatu to czy będą mi się należeć dodatki
    > typy trzynastki i dodatki świąteczne? Jak to wyglada, trace je czy
    Za wyjątkiem pewnych profesji (np. dowódca okrętu podwodnego ;)) nie ma
    formalnego ograniczenia liczby etatów.
    Trzynastki przysługuja z mocy prawa jedynie pracownikom państwowej sfery
    budżetowej.
    Jej wymiar liczony jest proporcjonalnie do wymiaru zatrudnienia.
    Poza budżetówką - uznaniowo (ciekawe, czy wielu jest pracodawców
    wypłacajacych ja z dobrej woli i jak ja naliczają?).

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-02-16 18:46:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 15 Feb 2007 23:03:46 +0100, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Trzynastki przysługuja z mocy prawa jedynie pracownikom państwowej sfery
    >budżetowej.
    >Jej wymiar liczony jest proporcjonalnie do wymiaru zatrudnienia.
    Wymiar trzynastki liczony jest wg wynagrodzenia (8,5% rocznego
    wynagrodzenia) a wymiar zatrudnienia nie ma znaczenia.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2007-02-16 19:11:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:duubt298pe0fhsilmkqupga7jgk2mk043s@4ax.com WAM
    <n...@n...nopl.pl> pisze:

    > Wymiar trzynastki liczony jest wg wynagrodzenia (8,5% rocznego
    > wynagrodzenia) a wymiar zatrudnienia nie ma znaczenia.
    Fakt, podałem mylną informację.
    Sorry.

    --
    Jotte