PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta pracy!!!

  • 1. Data: 2007-02-15 10:06:45
    Temat: Oferta pracy!!!
    Od: "XXX" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukasz pracy?? Napisz koniecznie a wszystko wyjaśnię. Pozdrawiam i czekam
    może właśnie na Ciebie. :) s...@i...pl

  • 2. Data: 2007-02-15 14:20:29
    Temat: Re: Oferta pracy!!!
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "XXX" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Szukasz pracy?? Napisz koniecznie a wszystko wyjaśnię. Pozdrawiam i czekam
    > może właśnie na Ciebie. :) s...@i...pl

    NTG !!!!

  • 3. Data: 2007-02-16 19:21:23
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Skoro mówisz, ze możesz mi pomóc, mam pytanie, zaciekawiło mnie takie ogłoszenie:

    http://ogloszenia.pracagazeta.pl/texis/jobsearch/det
    ails.html?id=45cc56b548b370&qField=Title&qCity=Lubli
    n&qSort=npnp&qMatch=all&pp=20&view=2&page=1

    Przykładowo jestem po studiach szukam pracy i jak mam spełnić podstawowy
    warunek a dokąłdnie doświadczenie skoro bez studiów mnie nei chcą orzynać a po
    studiach warunek 5 lat...... Co Ty na to? Zadziw mnie proszę...